Ανακοίνωση εξέδωσε ο όμιλος SEAJETS μετά από την πρωτοφανή προσπάθεια της Attica Group να «μπλοκάρει» τα έκτακτα δρομολόγια προς τις Κυκλάδες για τις ημέρες του Πάσχα, τα οποία ανακοινώθηκαν προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, «ο όμιλος SEAJETS με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης είναι σταθερά δίπλα στο επιβατικό κοινό και τους κατοίκους των νησιών, εξυπηρετώντας και έκτακτες ανάγκες που μπορεί να δημιουργηθούν. Στο πλαίσιο αυτό, υπήρξε πολύ αυξημένη ζήτηση για τα νησιά των Κυκλάδων τις ημέρες του Πάσχα, με τα υφιστάμενα δρομολόγια να μην καλύπτουν τις ανάγκες. Ανταποκρινόμενη σε αυτό η SEAJETS κινητοποιήθηκε άμεσα για έκτακτα δρομολόγια πλοίων στη γραμμή των Κυκλάδων προβαίνοντας στις απαραίτητες διαδικαστικές ενέργειες ενώπιον του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ)»
Όπως επισημαίνει η SEAJETS «εταιρείες όπως η Attica Group υπέβαλαν καταγγελία (!!!) στο Υπουργείο για τα έκτακτα δρομολόγια της SEAJETS. Όταν η υπόθεση έλαβε δημοσιότητα η Attica Group διά κύκλων της, αρνήθηκε ότι έχει υποβάλει καταγγελία, αντιλαμβανόμενη ασφαλώς ότι οι ενέργειές της την εκθέτουν έναντι του επιβατικού κοινού» αναφέρει και τονίζει ότι: «Ο όμιλος SEAJETS έχει στη διάθεσή του τα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη της καταγγελίας της Attica Group, έγγραφα που διαβιβάστηκαν ορθώς και νομίμως από το Υπουργείο Ναυτιλίας (ΥΝΑΝΠ) σε διαβιβαστικό έγγραφο (από το οποίο σας επισυνάπτουμε απόσπασμα) με θέμα: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΠΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ –Τ/Χ «CHAMPION JET 1» -ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ, και παρακάτω αναφέρει σχετικά ΕΓΓΡΑΦΟ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ «ΑΤΤΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ» ΜΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ – ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ».
Μάλιστα, ο όμιλος κάνει λόγο για παραπληροφόρηση του κοινού από την Attica Group: «Λυπούμαστε για τις αναληθείς δηλώσεις της Attica Group όπως πέραν πάσης αμφιβολίας αποδεικνύεται από τα παραπάνω. Προφανώς εκ των υστέρων η Attica Group αντιλήφθηκε ότι εκτέθηκε από τις ενέργειές της οι οποίες δεν συνάδουν με την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και του Δημοσίου συμφέροντος, όμως είναι τουλάχιστον ατυχές στην περίπτωση αυτή αντί να ζητήσει συγγνώμη, να αποποιείται τις καταγγελίες που έχει κάνει προσπαθώντας να παραπληροφορήσει και πάλι το κοινό» αναφέρει ο όμιλος SEAJETS και καταλήγει:
«Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προέβη στις δέουσες ενέργειες για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των επιβατών, εγκρίνοντας, παρά την καταγγελία της Attica Group, τα έκτακτα δρομολόγια της SEAJETS» αναφέρει η εταιρία και επισημαίνει ότι όμιλος «δε θα πτοηθεί από τις ενέργειες των ανταγωνιστών του και θα συνεχίζει να προσφέρει το μεταφορικό του έργο όπου και όταν αυτό απαιτείται, ταγμένος στην ενίσχυση και ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και νησιών του Αιγαίου».
Δείτε επίσης: