Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου

Οι πλημμέλειες ενδέχεται να οδηγήσουν σε νέα τραγωδία

Must Read

Οι μηχανοδηγοί κρούουν για μια κόμη φορά των κώδωνα του κινδύνου για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και προειδοποιούν για σημαντικές ελλείψεις στην ασφάλεια. Δύο χρόναι μετά το πολύνεκρο έγκλημα στα Τέμπη, οι πλημμέλειες ενδέχεται να οδηγήσουν σε νέα τραγωδία.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Δημήτρης Κουτσιαύτης, κατήγγειλε ότι δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS).

«Το πρώτο 5μηνο μετά Τεμπών, σημειώθηκε κάποια πρόοδος. Μπήκε σε λειτουργία μεγάλο μέρος της φωτοσήμανσης, της τηλεδιοίκησης στον άξονα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Ύστερα σαν να πάγωσε ο χρόνος και μετά την κακοκαιρία Daniel, όλα πήγαν προς τα πίσω» ανέφερε στο «Ποντίκι».

«Σκεφτείτε ότι 2 χρόνια περίπου μετά τον Daniel και έχουμε ακόμη μονή γραμμή για περίπου 100 χλμ. στον Βόλο, δεν έχει γίνει αποκατάσταση της γραμμής στην Καλαμπάκα-στην Στυλίδα, στην Φλώρινα, και στην Δραμα δεν πηγαίνει τρένο ενώ δεν συζητάμε καν για Πελοπόννησο (Άργος, Τρίπολη, Καλαμάτα, Ναύπλιο), όπου από την εποχή των μνημονίων έκλεισε και κόπηκε κάθε κουβέντα για να ξανανοίξει» πρόσθεσε.

Καταλήγοντας ο κ. Κουτσιαύτης κατήγγειλε τις διώξεις συνδικαλιστών: «Μόνο το τελευταίο διάστημα 4 μηχανοδηγοί, οι οποίοι είναι συνδικαλιστές κλήθηκαν σε απολογία από τη διοίκηση της Hellenic Train χωρίς ουσιώδης αιτία. Το σωματείο μας προειδοποιούσε εξαρχής για τις συνθήκες που επικρατούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο πριν τα Τέμπη, αλλά υπήρχε και υπάρχει αντίδραση από την εταιρεία.

Μόνο το 2024 οι μηχανοδηγοί έφαγαν 300 ημέρες εκτός υπηρεσίας, επειδή τους καλούσαν σε πειθαρχικά συμβούλια. Σε κάποια περιστατικά υπήρχε ευθύνη και ορθώς κλήθηκαν, σε άλλα όμως δεν έφταιγαν καθόλου.

Είμαστε στο επίκεντρο, επειδή λέμε την αλήθεια. Αν στα Τέμπη λειτουργούσε έστω η φωτοσήμανση, θα το έβλεπαν οι μηχανοδηγοί και θα είχαν σταματήσει τα τρένα».

Εξάλλου, το Σωματείο Μηχανοδηγών έχει καταγγείλει επανειλημμένως τα προβλήματα που αφορούν στο σύστημα φωτοσήμανσης και Τηλεδιοίκησης, την υποστελέχωση, την πρόταση αφαίρεσης του δεύτερου μηχανοδηγού από την καμπίνα μηχανοδήγησης.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img
spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This