Διατηρεί στο ακέραιο τον σχεδιασμό της για την παραλαβή 46 νέων αεροσκαφών η Aegean, αλλά μειώνοντας τον ρυθμό άφιξης για τα έτη 2021 και 2022.
Η αεροπορική εταιρία παρουσίασε ζημιές 200.800.000 ευρώ προ φόρων και 158.800.000 ευρώ μετά φόρων στο πρώτο εξάμηνο του 2020. Λόγω της πανδημίας, ο συνολικός αριθμός των πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν μειώθηκε κατά 82% στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 (με μείωση 95% τον Απρίλιο και και 92%τον Μάιο), ενώ η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 92%.
Στο πρώτο εξάμηνο ο κύκλος εργασιών της Aegean κατέγραψε μείωση 64% και ανήλθε σε 187.400.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα της εταιρίας επιβαρύνθηκε με επιπλέον έκτακτες ζημιές 68.500.000 ευρώ από παράγωγα αντιστάθμισης κινδύνου, κυρίως ποσότητες καυσίμου που λόγω του περιορισμένου έργου δεν προβλέπεται να χρησιμοποιηθούν.
Ο Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean, υποστηρίζει: «Οι τελευταίοι επτά μήνες είναι για όλους μας στην Aegean μια συνεχής μάχη για προσαρμογή, αντοχή και επιβίωση απέναντι στη δυσκολότερη συγκυρία στην ιστορία της παγκόσμιας αερομεταφοράς. Οι προσπάθειές μας επικεντρώθηκαν στη διαχείριση του κόστους, αλλά και στη διαμόρφωση και εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων για την προστασία των επιβατών και των πληρωμάτων μας».
Από τα τέλη Ιουνίου, με την υποχώρηση του πρώτου κύματος και τη μερική άρση των περιορισμών, «κάναμε μεγάλη προσπάθεια για επαναδραστηριοποίηση καλύπτοντας 84 προορισμούς από Αθήνα και 52 από τις βάσεις της περιφέρειας, στηρίζοντας το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Όμως από τις αρχές Αυγούστου η ενίσχυση της πανδημίας έφερε νέους περιορισμούς που σταδιακά μείωσαν και πάλι τόσο την πρόσβαση όσο και τη ζήτηση. Ετσι και τον Αύγουστο εκτελέσαμε λιγότερο από το 50% του προγραμματισμένου πτητικού έργου μας, με ιδιαίτερα χαμηλές για την εποχή πληρότητες».