Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς πελάτες της ετοιμάζει η ΔΕΗ. Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού της εμπορικής της πολιτικής, η εταιρία θα θέσει σε εφαρμογή πρόγραμμα «μπόνους».
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα απευθύνεται σε πελάτες χωρίς ληξιπρόθεσμες οφειλές και με κατανάλωση πάνω από 2.000 κιλοβατώρες τον χρόνο. Στο πελατολόγιο αυτό θα γίνονται στοχευμένες προσφορές και θα παρέχεται το πρόγραμμα πιστότητας, με συλλογή πόντων που θα «μεταφράζονται» σε εκπτώσεις για αγορές προϊόντων από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Οι πρωτοβουλίες αυτές περιγράφονται στο νέο επιχειρησιακό σχέδιο της ΔΕΗ για την περίοδο 2021-2023 που παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Γιώργος Στάσσης στους επενδυτές, με στόχο σε πρώτη φάση την αποτροπή της διαρροής των καλών πελατών στον ανταγωνισμό.
Το σχέδιο της εταιρίας περιλαμβάνει επίσης φωτοβολταϊκά και αντλίες θερμότητας, που εντάσσονται στη λογική της παροχής ενεργειακών υπηρεσιών, σύμφωνα με την οποία μια επιχείρηση, εν προκειμένω η ΔΕΗ, συμμετέχει στην επένδυση (ή αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το κόστος) και αποπληρώνεται εισπράττοντας ένα μέρος της ωφέλειας που προκύπτει για τον καταναλωτή από την εξοικονόμηση ενέργειας.
Παράλληλα, οι πρωτοβουλίες αυτές εντάσσονται στη στρατηγική για εξηλεκτρισμό της θέρμανσης, αλλά και για εξοικονόμηση ενέργειας και μετατροπή των πελατών σε καταναλωτές και παραγωγούς. Το επιχειρησιακό σχέδιο της ΔΕΗ προβλέπει επενδύσεις συνολικού ύψους 3,4 δισ. ευρώ ως το 2023.