Πολλοί είναι οι καταναλωτές που αναρωτιούνται γιατί παίρνουν εκπρόθεσμους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ; Είναι χρόνια γνωστό ότι η Εταιρεία Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως Πρωτευούσης λειτουργεί με… κάρβουνο (ας μας συγχωρήσουν οι υπεύθυνοι) όμως το κακό παράγινε!
Οι τελευταίοι λογαριασμοί φτάνουν στους καταναλωτές με σημαντική καθυστέρηση (έναν τέτοιο λογαριασμό παρέλαβε και ο συντάκτης του άρθρου με καταμέτρηση που έχει ολοκληρωθεί στις 29/10/2020!!!) και φυσικά πέρα από την απορία του γιατί καθυστερούν οι λογαριασμοί είναι αν θα χρεωθούν οι καταναλωτές με τόκους εκπρόθεσμης καταβολής!
Άγνωστη λέξη το ψηφιακό κράτος για την ΕΥΔΑΠ
Υποτίθεται ότι το σύστημα είναι αυτοματοποιημένο άρα οι λογαριασμοί βγαίνουν στην ώρα τους (όπως γινόταν για χρόνια) και αποστέλλονται με το ταχυδρομείο μια και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της «δημόσιας» επιχείρησης είναι ανύπαρκτες (δεν υπάρχει e-bill ούτε καν δυνατότητα εγγραφής όπως κάνει η ΔΕΗ ή Cosmote και δεκάδες άλλες υπηρεσίες), οπότε η καθυστέρηση είναι αδικαιολόγητη.
Χαρακτηριστικές είναι οι αναρτήσεις καταναλωτών που βάζουν στην άκρη την αγανάκτηση και χλευάζουν (και δικαίως) το ψηφιακό κράτος!
«Σήμερα το μεσημέρι παρέλαβα τον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ….. Έχει λήξει στις 4/1/2021 …. Ευτυχώς επί διακυβέρνησης α(Χ)ρηστων το κράτος δουλεύει ρολόι !!!»
Σχόλια κάτω από την ανάρτηση:
«Παρομοίως και εγώ … , πήγα στο my market και το πλήρωσα αν και είχε λήξει…»
«Ευτυχώς στην περίπτωσή μου δέχτηκε την πληρωμή μέσω i- banking και γλίτωσα την ταλαιπωρία»
«Όταν είναι να τα πάρουν αυτοί (χρήματα) όλα δουλεύουν ρολόι όταν είναι να δώσουν είναι… δύσκολοι»