H ZEN.COM ανατρέπει τα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας την ευκαιρία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δέχονται πληρωμές με όρους, οι οποίοι, μέχρι πρότινος, αποτελούσαν αποκλειστικό προνόμιο ελάχιστων κολοσσών.
Οι χαμηλότερες σταθερές προμήθειες στην αγορά για τη διεκπεραίωση συναλλαγών που πληρώνονται με κάρτες Mastercard και Visa, καθώς και μέσω των Apple Pay και Google Pay, δεν προορίζονται πλέον μόνο για την ελίτ των -μετρημένων στα δάχτυλα- μεγαλεμπόρων. Η νέα τιμολογιακή πολιτική που προτείνεται από την εταιρεία fintech ZEN.COM εξισορροπεί τους όρους υγιούς ανταγωνισμού της αγοράς, προσφέροντας σε πολύ περισσότερους επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου την προοπτική της μη διαθέσιμης έως τώρα αποταμίευσης – και συνεπώς την ευκαιρία για ταχύτερη ανάπτυξη.
Ως μέρος της συνδρομής τους στη ZEN.COM, οι έμποροι θα επωφελούνται από τα ασυναγώνιστα χαμηλά, σταθερά ποσοστά προμήθειας για συναλλαγές που εκτελούνται μέσω Mastercard και Visa (0,45% + 0,04 EUR), Apple Pay και Google Pay (επίσης 0,45% + 0,04 EUR), όπως και την -δημοφιλή στην Πολωνία- λύση πληρωμής BLIK (0,18% + 0,04 EUR). Όλα τα παραπάνω παρέχονται στο πακέτο που κοστίζει μόλις 25€ το μήνα και χωρίς να ενέχει καμία προμήθεια για πληρωμές που πραγματοποιούν όσοι πελάτες κάνουν χρήση της εφαρμογής ZEN, όπως οι ταχύτατες πληρωμές μέσω κωδικού QR ή αριθμού τηλεφώνου. Αυτή η προσφορά αποτελεί, ομολογουμένως, μία νέα και πρωτοποριακή εξέλιξη-ορόσημο στην αγορά του e-commerce.
Η ZEN.COM εισάγει ισότιμους όρους, εξομαλύνοντας τον ανταγωνισμό της αγοράς
Σε καθημερινή βάση, οι έμποροι των καταστημάτων λιανικής πασχίζουν να κάνουν ευκολότερη τη διαδικασία αγοράς για τους πελάτες τους, προσθέτοντας τους προτιμώμενους τρόπους πληρωμής. Κάθε συναλλαγή συνοδεύεται από μία επιπλέον χρέωση, η οποία επιβαρύνει τον επιχειρηματία και αφορά το κόστος διεκπεραίωσης της πληρωμής από τον πάροχο. Μέχρι τώρα, οι μικρότεροι έμποροι λιανικής δεν διέθεταν την κατάλληλη διαπραγματευτική δύναμη, προκειμένου να εξασφαλίσουν ευνοϊκότερους όρους.
«Όλοι οι ιδιοκτήτες μεσαίων ή και μεγαλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων ήταν υποχρεωμένοι να πληρώνουν προμήθεια για τη διεκπεραίωση των πληρωμών, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό σε ετήσια βάση. Κανένας νοήμων έμπορος δεν θα διακινδύνευε να εγκαταλείψει την εκάστοτε πύλη πληρωμής, υποβαθμίζοντας ως εκ τούτου το επίπεδο άνεσης των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών του. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να καλύψουμε εμείς τις ανάγκες των εμπόρων και να μειώσουμε το αντίστοιχο κόστος στο ελάχιστο», δηλώνει ο Michał Bogusławski, ο Εμπορικός Διευθυντής της ZEN.COM.
Το παλαιό καθεστώς ανήκει πλέον στο παρελθόν. Οι νέοι όροι συνδρομής για την πύλη πληρωμών της ZEN.COM, μίας διεθνούς εταιρείας fintech με πολωνικές ρίζες, αποτελεί τώρα μια φρέσκια εναλλακτική επιλογή για πλήθος μεσαίων και μικρότερων εμπόρων, εξαλείφοντας τις ανισότητες στον ανταγωνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, η ZEN.COM παρέχει επίσης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να αναπτυχθούν σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, την ευκαιρία να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους.
«Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους εμπόρους που δραστηριοποιούνται στο e-commerce. Επιθυμία μας, να τους απαλλάξουμε από ανησυχίες και άλλα βάρη, ώστε να μπορέσουν να επικεντρωθούν στο πιο σημαντικό ζήτημα – την καλή λειτουργία μιας επιχείρησης σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές συνθήκες αγοράς. Γι’ αυτόν τον λόγο προσθέτουμε συνεχώς νέους τρόπους πληρωμής, προσφέρουμε μοναδικές δυνατότητες και πλεονεκτήματα στην αγορά, όπως οι πλήρεις αντιστροφές χρέωσης (chargebacks) και οι ευνοϊκοί όροι στις χρεώσεις μετατροπής νομισμάτων. Τώρα κάνουμε ένα ακόμη βήμα παραπέρα, εξισορροπώντας τις ίσες ευκαιρίες της αγοράς για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις», προσθέτει ο Michał Bogusławski.
Την καλύτερη δυνατή στιγμή
Η ZEN.COM μεταβάλλει θετικά τις συνθήκες της αγοράς και, μάλιστα, την καλύτερη δυνατή στιγμή για τον εμπορικό κλάδο, καθώς σύντομα ξεκινά η φετινή εορταστική περίοδος, με την επερχόμενη Black Friday και την κορύφωσή της τα Χριστούγεννα. Σημειωτέον δε, ότι οι νέες τιμές για τους συνδρομητές της ZEN.COM δεν αποτελούν μία προσωρινή προσφορά για το εν λόγω διάστημα και για αποκλειστικά για τις γιορτινές αγορές – θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης που έχει συναφθεί με την εταιρεία.
Αξίζει να τονίσουμε και μία άλλη παράμετρο: το αγγλικό γνωμικό ότι «δεν υπάρχει ρόδο χωρίς αγκάθι» (“there is no rose without a thorn”), ή με απλά λόγια, «κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις», δεν ισχύει στην περίπτωση της νέας αυτής προσφοράς της ZEN.COM. Τα υπάρχοντα οφέλη, με τα οποία έχουν εξοικειωθεί και ήδη απολαμβάνουν οι επιχειρηματίες που συνεργάζονται με τη ZEN.COM, παραμένουν ως έχουν, χωρίς ουδεμία μεταβολή.