Το χέρι στην τσέπη φαίνεται πως έβαλαν 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday.
Σύμφωνα με εκτίμηση του προέδρου του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλη Κερκίδη, οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν από 180 μέχρι και 200 ευρώ κατά το διάσημο εκπτωτικό διήμερο.
Μάλιστα, υπολογίζεται πως ο τζίρος των ελληνικών επιχειρήσεων τόσο τη Black Friday όσο και τη Cyber Monday έφτασε τα 3 δις ευρώ.
Δείτε επίσης: Φρενίτιδα για την Black Friday! Τι πρέπει να προσέξετε για να μην γίνει η Παρασκευή σας κυριολεκτικά «μαύρη»
Αξίζει να αναφερθεί πως σύμφωνα πάντα με τον κ. Κορκίδη, οι online αγορές σχεδόν διπλασιάστηκαν ενώ εντυπωσιακή κρίνεται και η συμμετοχή επιχειρήσεων εστίασης, παροχών ενέργειας, συνδρομητικής τηλεόρασης, αεροπορικών εταιρειών μέχρι και κομμωτηρίων στα market events.
Τέλος, αναφορικά με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, δημοφιλέστερη κατηγορία αναδείχθηκαν τα ρούχα και τα υποδήματα με τα ηλεκτρονικά είδη να υποχωρούν στη δεύτερη θέση και να ακολουθούν τα καλλυντικά, τα αξεσουάρ και τα είδη σπιτιού,