Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε την Εθνική Τράπεζα να δηλώνει με βεβαιότητα και με αυτοπεποίθηση, πως είναι η Τράπεζα Σήμερα. Μέσα από μεγάλες αλλαγές σε σημεία όπως το μοντέλο εξυπηρέτησης που εφαρμόζει και τα προϊόντα που προσφέρει, μέσα από τη νέα της ταυτότητα και μέσα από την πρόσφατη καμπάνια επικοινωνίας της, η Εθνική φαίνεται πράγματι να είναι μια τράπεζα που έχει εξελιχθεί και θα συνεχίσει να εξελίσσεται, με επίκεντρο τον άνθρωπο και την κοινωνία.
Οι βασικές αρχές πίσω από τη δημιουργία της νέας εικόνας της Εθνικής Τράπεζας είναι αυτές που αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τους πελάτες της, τις επιχειρήσεις και τον συνολικό της ρόλο ως ένας καταλύτης αλλαγής και ανάπτυξης για την εγχώρια κοινωνία και οικονομία. Έτσι, η νέα της εικόνα είναι πολύ σύγχρονη, με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο, αλλά και με έντονο σεβασμό στη μέχρι τώρα ιστορία της τράπεζας. Αντανακλά τη δύναμη, τη γνώση και την εμπειρία, που έχουν ως βάση τους τον ανθρώπινο παράγοντα.
Αυτή είναι η Εθνική Τράπεζα σήμερα και αυτό αναδεικνύεται πάνω απ΄όλα μέσα από όσα σχεδιάζει, δημιουργεί, εξελίσσει και βελτιστοποιεί για τους πελάτες της, την καθημερινότητά τους και το μέλλον τους. Το εξελιγμένο Digital Banking της προσφέρει ταχύτητα, ασφάλεια και ευκολία στις συναλλαγές, στην απόκτηση προϊόντων, στην ενημέρωση και στην απευθείας επικοινωνία με την τράπεζα.
Επιπλέον, καινοτόμα προϊόντα όπως η κάρτα Dual που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως χρεωστική, είτε ως πιστωτική, προσφέρουν ελευθερία επιλογών στις καθημερινές συναλλαγές και ευελιξία. Ενώ, το αναβαθμισμένο μοντέλο εξυπηρέτησης για το επιχειρηματικό κοινό, μέσω του οποίου κάθε ΜμΕ έχει τον δικό της εξειδικευμένο επαγγελματικό σύμβουλο (RM), με την καθοδήγηση του οποίου ο επιχειρηματίας καθοδηγείται ανάλογα με τις ανάγκες του στα καταλληλότερα χρηματοδοτικά και αναπτυξιακά προγράμματα, λύσεις και εργαλεία, υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Εθνικής Τράπεζας να στηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξη όλων.