Κακή σχέση με τις ψηφιακές δεξιότητες φαίνεται πως έχουν οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, όπως έδειξε έρευνα που διεξήγαγε η IDC για λογαριασμό της Microsoft, οι Έλληνες εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν μεγάλο κώλυμα στην κατανόηση των δεξιοτήτων που έχουν να κάνουν με την κινητή τηλεφωνία (mobility) αλλά και τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (Robotic Process Automation).
Το συγκεκριμένο ζήτημα φαίνεται πως δημιουργεί πρόβλημα και στις ελληνικές επιχειρήσεις, εκ των οποίων μόλις το 18.5% διαθέτουν εργαζομένους που πληρούν τις ψηφιακές απαιτήσεις της εταιρείας.
Δείτε επίσης: 30 χρόνια πρώτη στη Βόρεια Ελλάδα η Orange Advertising
Η έρευνα αυτή, μάλιστα, έδειξε πως οι εργαζόμενοι στον τομέα της Πληροφορικής θα είναι εκείνοι με τη μεγαλύτερη ζήτηση ανάμεσα στις επιχειρήσεις. Η ζήτηση για τους συγκεκριμένους εργαζομένους δηλώνεται από εταιρείες που έχουν ήδη υλοποιήσει λύσεις cloud.
Οι ελληνικές εταιρείες, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, σε ποσοστό 51.9% παρέχει προγράμματα αναβάθμισης τεχνολογικών, κυρίως, δεξιοτήτων. Έχουν, δε, γενική επίγνωση της σημασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού (DX), με μόλις το 11.1% να έχει προχωρήσει όμως σε υλοποίηση στρατηγικής ως προς τον τομέα αυτό.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως καμία άλλη χώρα της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης δεν αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα με το εν λόγω πεδίο.