Η οικονομική αβεβαιότητα στην αγορά τροφίμων δεν αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία και πιθανότατα θα συνεχιστεί πανευρωπαϊκά το 2024, ωστόσο η φετινή έκθεση των McKinsey και EuroCommerce διακρίνει αισιόδοξα σημάδια για ανάκαμψη από την πληθωριστική ύφεση εντός της χρονιάς. Η επιτυχία θα εξαρτηθεί από την ικανότητα των Ευρωπαίων λιανοπωλητών να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, να υιοθετήσουν καινοτόμες λύσεις και να διαχειριστούν «έξυπνα» τα νέα καταναλωτικά δεδομένα, προσελκύοντας τα κατάλληλα εργασιακά ταλέντα.
Διαβάστε την συνέχεια στο Deal News