Πολλές φορές, διαβάζοντας οικονομικά νέα, οι αναγνώστες βρίσκονται αντιμέτωποι με έναν κατακλυσμό από ακρωνύμια που αφορούν τις ανώτατες διοικητικές θέσεις στελεχών στις μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις. Μεταξύ των όρων που δίνουν και παίρνουν είναι CEO, COO, CFO, CMO. Τα ακρωνύμια αυτά, αν και ακούγονται οικεία, πολλές φορές παραμένουν αινιγματικά. Η εξάπλωση του μάρκετινγκ και η τάση για σύντμηση έχουν κατακλύσει την επιχειρηματική γλώσσα με όρους οι οποίοι συνήθως είναι ακαταλαβίστικοι για το ευρύ κοινό.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο dealnews.gr εδώ