Το φορτηγό πλοίο Roseline A, με τουρκική σημαία, στο οποίο επιχειρήθηκε νηοψία από το γερμανικό πολεμικό ναυτικό είχε καταγραφεί από τις υπηρεσίες της ΕΕ ότι μεταφέρει παράνομα όπλα στην Λιβύη, σύμφωνα με απόρρητο έγγραφο!
Το τουρκικό πλοίο, που ελέγχθηκε από Γερμανούς στρατιώτες στη Μεσόγειο στο πλαισιο της επιχείρησης «Ειρήνη», φέρεται ότι έχει χρησιμοποιηθεί για παράνομη παράδοση όπλων στη Λιβύη.
Αυτό προκύπτει από ένα απόρρητο έγγραφο της ΕΕ που είναι διαθέσιμο στη γερμανική Υπηρεσία Τύπου. Το εν λόγω πλοίο λοιπόν είχε ήδη καταγραφεί σε ειδική έκθεση του ΟΗΕ. Η επιθεώρηση του τουρκικού πλοίου εμπορευματοκιβωτίων από τις γερμανικές ένοπλες δυνάμεις πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στο πλαίσιο της επιχείρησης “Ειρήνη” της ΕΕ. Η κυβέρνηση στην Άγκυρα μίλησε για «παράνομη επιχείρηση» και «μη εξουσιοδοτημένη» χρήση βίας. Από την άλλη πλευρά, οι διοικητές της αποστολής δήλωσαν ότι υπάρχουν λόγοι να πιστεύουν ότι το ελεγχόμενο πλοίο ενδέχεται να παραβιάζει το εμπάργκο των Ηνωμένων Εθνών στη Λιβύη. Δεν είναι ακόμη σαφές εάν το πλοίο είχε όπλα ή άλλα απαγορευμένα αγαθά. Το γερμανικό ΠΝ υποχρεώθηκε να σταματήσει πρόωρα την έρευνα στο πλοίο.
Τουρκική ασυδοσία με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση
Πίσω από την υπόθεση απαγόρευσης διενέργειας νηοψίας σε πλοίο με τούρκικη σημαία στο γερμανικό πολεμικό ναυτικό από το τουρκικό κράτος, αποκαλύπτεται μία εξωφρενική πραγματικότητα που προσβάλλει κάθε ευρωπαίο πολίτη, αλλά κυρίως κάθε Έλληνα.
Το τουρκικό πλοίο M/V ROSELINE A Το οποίο εμφανώς παραβίαζε το εμπάργκο όπλων στην Λιβύη, διότι δεν μπορεί κάποιος να πιστέψει ότι ένα πλοίο γεμάτο κοντέινερ μετέφερε μπισκότα ως ανθρωπιστική βοήθεια, ανήκει στον τουρκικό κολοσσό ARKAS HOLDING SA. Έναν όμιλο εταιρειών που ασχολείται με την αποθήκευση και διαμετακόμιση προϊόντων, μέσω ξηράς, θάλασσας και αέρα. Είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός μεταφοράς των τουρκικών προϊόντων, τόσο για την Ευρώπη όσο και για την Ασία. Κοινώς είναι ο βασικός μοχλός των τουρκικών εξαγωγών παγκοσμίως. Το εν λόγω πλοίο είναι φυσικά γερμανικής κατασκευής!
Η ARKAS HOLDING SA λοιπόν, μέσω διθυράμβων, έκανε μία τεράστια επένδυση ως κοινοπραξία με έναν αντίστοιχο γερμανικό κολοσσό, την Duisport! Ποιος νομίζετε ότι χρηματοδότησε την συγκεκριμένη επένδυση; Μα φυσικά, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης!
Δηλαδή, το χρήμα των ευρωπαίων φορολογουμένων έφυγε στην Τουρκία για να γίνει μία επένδυση που θα ενισχύσει την τουρκική οικονομία έναντι της ευρωπαϊκής! Που θα διευκολύνει και θα μειώσει το κόστος μεταφοράς των τουρκικών προϊόντων που εξάγονται στην Ευρώπη, καθιστώντας το έτσι πιο ανταγωνιστικά απέναντι στα ευρωπαϊκά! Και όλα αυτά, με το χρήμα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης, που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να βοηθά την ανάπτυξη της ΕΕ.
Αντίθετα, φαίνεται ότι βοηθά τις γερμανικές μπίζνες στην Τουρκία.
Η αναφορά στην επίσημη σελίδα της ευρωπαϊκής τράπεζας επενδύσεων, προκαλεί πραγματικά οργή:
Οι τουρκικές βιομηχανίες θα αποκτήσουν έναν νέο ανταγωνιστικό τρόπο μεταφοράς για μεγάλες αποστάσεις με την κατασκευή του πρώτου ιδιωτικού τερματικού σταθμού εσωτερικού φορτίου ή σιδηροδρομικού σταθμού της χώρας.
Το νέο έργο αναπτύσσεται από την Τουρκική Arkas Holding, μια εταιρεία logistics που ενσωματώνει θαλάσσιες, χερσαίες, σιδηροδρομικές και αεροπορικές μεταφορές και την γερμανική Duisport, ηγέτιδα στον κλάδο. Θα χρηματοδοτηθεί εν μέρει με δάνεια 30 εκατομμυρίων δολαρίων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την ICBC της Τουρκίας. Το συνολικό κόστος του έργου είναι 86 εκατομμύρια δολάρια.
Το Railport είναι μια καινοτόμος επιχειρηματική ιδέα στον τομέα των μεταφορών που συνδυάζει διάφορους τρόπους μεταφοράς φορτίου.
Θα κατασκευαστεί στην επαρχία Kocaeli, που είναι μεγάλο βιομηχανικό κέντρο και θα εξυπηρετήσει τις βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στο βορειοδυτικό τμήμα της Τουρκίας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεύουσας Άγκυρα.
Ο νέος κόμβος logistics θα διευκολύνει τις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές εντός της Τουρκίας και μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης και θα ωφελήσει το εμπόριο μεταξύ ευρωπαϊκών, βαλκανικών και κεντρικών ασιατικών χωρών μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης Μπακού-Τιφλίδας-Καρς.
Ο τερματικός χώρος θα καταλαμβάνει 26,5 εκτάρια. Στην πρώτη φάση του έργου, ο σιδηροδρομικός σταθμός θα χειριστεί εώς και 500.000 τόνους γενικού φορτίου. Θα έχει χώρο αποθήκευσης 5.000 τετραγωνικών μέτρων.
Και για όσους δεν το γνώριζαν, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης! αποτελεί πραγματικό αιμοδότη της τουρκικής οικονομίας. Έχει επενδύσει πάνω από 11 δισεκατομμύρια ευρώ σε 283 έργα στην Τουρκία από το 2009. Η συντριπτική πλειοψηφία των επενδύσεων της ΕΤΕ στην Τουρκία είναι στον ιδιωτικό τομέα.
Με απλά λόγια και ευρωπαϊκό χρήμα, οι Γερμανοί ενισχύουν την ανάπτυξη στην Τουρκία. Οι τούρκοι με τις εταιρείες – κολοσσούς που έχουν χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκό χρήμα, σπάνε το ευρωπαϊκό εμπάργκο όπλων κατά της Λιβύης, και εμείς περιμένουμε να ολοκληρωθεί νηοψία σε τουρκικό πλοίο που ανήκει σε εταιρεία η οποία κάνει κοινές επενδύσεις με γερμανικούς κολοσσούς και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης!