Μία έκθεση της Frontex από το 2015, έρχεται να στοιχειώσει την σύνοδο κορυφής της ΕΕ, που επιμένει να κάνει τα στραβά μάτια στην τουρκική εγκληματική δραστηριότητα.
Η συνοριακή δύναμη της ΕΕ, κατηγορούσε την Τurkish Αirlines για την αύξηση της παράνομης μετανάστευσης από το 2015! Για την ακρίβεια, αποκάλυπτε πως ο τουρκικός κρατικός αερομεταφορέας εξυπηρετούσε την επίσημη πολιτική της ισλαμικής Τουρκίας να προωθήσει παράνομους μετανάστες κυρίως από μουσουλμανικές χώρες αλλά κι άλλες χώρες της Αφρικής, προκειμένου έπειτα να περάσουν με τα κυκλώματα δουλεμπόρων στην Ευρώπη.
Η ανάπτυξη των τουρκικών αερογραμμών που έγινε φυσικά με χρηματοδότηση του τουρκικού κράτους, ήταν απόλυτα συνυφασμένη με την οθωμανική ονείρωξη του Ερντογάν την οποία κυριολεκτικά απογείωσε, σε συνδυασμό με την άρση καθεστώτος βίζας για τους εισερχόμενους μετανάστες κυρίως από την ζώνη του Μαγκρέμπ, αλλά και την Αφρική.
Ο οργανισμός της ΕΕ, δήλωνε πως η αύξηση των Αφρικανών μεταναστών μέσω των δυτικών Βαλκανίων, εν μέρει οφείλεται στην ταχεία επέκταση του τουρκικού εθνικού αερομεταφορέα. Δηλαδή ο τουρκικός εθνικός αερομεταφορέας είναι βασικός μοχλός του τουρκικού εθνικισμού και του τουρκικού επεκτατισμού με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ο οργανισμός συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποστήριξε πώς μία από τις μεγαλύτερες μεταφορικές εταιρίες στον κόσμο τροφοδοτεί την κρίση παράνομης μετανάστευσης με νέα δρομολόγια της στην Αφρική.
Η Frontex ανέφερε πως η δραματική αύξηση στα παράνομα περάσματα Aφρικανών μεταναστών στα σύνορα στα δυτικά Βαλκάνια, “μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει”, από την εμπορική στρατηγική της Turkish Airlines.
Αλληλοσφαγή σε κέντρο εκπαίδευσης αποκαλύπτει ότι η Τουρκία ετοιμάζει τον στρατό του Ισλάμ!
Ο εθνικός αερομεταφορέας που εξυπηρετεί περισσότερους προορισμούς από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία στον κόσμο έχει στόλο από 296 αεροσκάφη και έσοδα 5 δισεκατομμυρίων λιρών πέρσι, ενώ άνοιξε ένα σύνολο νέων δρομολογίων προς την Αφρική, μία κίνηση που μπορεί να ερμηνευθεί ως προσπάθεια του προέδρου Ερντογάν, να αυξήσει την τουρκική επιρροή. Και η Frontex έχει απόλυτο δίκιο.
Ο Ερντογάν προσπαθεί να πατήσει πόδι σε όλες τις μουσουλμανικές χώρες της Αφρικής, όχι μόνο για να εγκαταστήσει εκεί στρατιωτικές βάσεις, να προωθήσει τα τούρκικα προϊόντα και τα οπλικά συστήματα. Αλλά κυρίως, για να φέρει μισθοφόρους, οι οποίοι εκπαιδεύονται σε τούρκικα στρατόπεδα όπως έχουμε αποκαλύψει και έπειτα χρησιμοποιούνται στην πρώτη γραμμή των πολεμικών εμπλοκών της Τουρκίας. Όπως για παράδειγμα στην Συρία, την Λιβύη και τον Καύκασο. Μαζί με τους ισλαμιστές τρομοκράτες, στρατιώτες από μουσουλμανικές αφρικανικές χώρες χρησιμοποιούνται για προμετωπίδα του τουρκικού στρατού, καθώς κατά κοινή ομολογία, ο τουρκικός στρατός διέπεται από δειλία στο πεδίο της μάχης.
Και ενώ η προσοχή του κόσμου έχει στραφεί στις παράνομες συμμορίες διακινητών, ο ισχυρισμός αυτός υποδηλώνει ότι μεγάλες εταιρείες που λειτουργούν εξολοκλήρου νόμιμα, διαδραματίζουν επίσης σημαντικό και δυσνόητο ρόλο στη μαζική μετανάστευση που πλήττει την ήπειρο. Και η turkish airlines ταυτίζονται ή μάλλον λειτουργούν σε συνεργασία με τους δουλέμπορους που στη συνέχεια παίρνουν τους παράνομους μετανάστες σε ευρωπαϊκό έδαφος.
……
Η Frontex σημείωσε ότι παρουσιάστηκε τριπλάσια αύξηση στους Aφρικανούς που εντοπίστηκαν σε παράνομες διελεύσεις στα δυτικά Βαλκάνια τον Ιούνιο, σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Υπήρξε 9 φορές αύξηση στους προερχόμενους από το Κονγκό, 6 φορές αύξηση σε αυτούς που έρχονται από το Καμερούν και 4 σε αυτούς που έρχονται από την Γκάνα.
Συνολικά εντοπίστηκαν 4071 Αφρικανοί στις 54 437 παράνομες συνεδριακές διαβάσεις.
Η έκθεση συνεχίζει ;” Η αύξηση των εντοπιζόμενων Αφρικανών στα δυτικά Βαλκάνια, θα μπορούσαν εν μερει να εξηγηθεί, από την επέκταση του δικτύου σύνδεσης της Τurkish Αirlines στην Αφρική”
Αναφέρει πως αυτός ο εθνικός αερομεταφορέας, έχει τώρα το μεγαλύτερο δίκτυο στην Αφρική σχεδόν διπλασιάζοντας την εβδομαδιαία χωρητικότητα θέσεων από 38.000 σε 70.000 και σχεδιάζει να ανοίξει έξι νέους προορισμούς.
“Διαθέτει ήδη το μεγαλύτερο δίκτυο στην ήπειρο μεταξύ ξένων αερομεταφορέων, ξεπερνώντας την Αir france και την Εmirates. Μέχρι το τέλος του 2015 οι Τurkish Αirlines θα έχουν τουλάχιστον 45 προορισμούς σε 30 χώρες στην Αφρική. Συγκριτικά η Αir France η οποία διαθέτει το δεύτερο μεγαλύτερο αφρικανικό δίκτυο μεταξύ των ευρωπαϊκών αερομεταφορέων προσφέρει πτήσεις σε 34 προορισμούς. Brussels Airlines έχουν 19 προορισμούς στην Αφρική, η British Airways 18 και η Lufthansa 13”.
Το πρόβλημα έγκειται στην πολιτική της Τουρκίας περί “θεωρήσεων visa” με την οποία, η ισλαμιστική κυβέρνηση, επιδιώκει περισσότερη επιρροή σε Αφρική και Μέση Ανατολή χαλαρώνοντας τους περιορισμούς των θεωρήσεων.
Πολίτες χωρών όπως η Σομαλία, η Ερυθραία, το Αφγανιστάν και το Σουδάν, μπορούν όλοι να λάβουν ηλεκτρονικές βίζες οι οποίες απαιτούν μόνο ένα έντυπο που πρέπει να συμπληρωθεί και μία χρέωση που πρέπει να πληρωθεί στο διαδίκτυο.
Ένας δημοσιογράφος της Telegraph που προσποιήθηκε πως κατάγεται από το Αφγανιστάν, κατάφερε να αγοράσει μία τέτοια θεώρηση σε λιγότερο από 5 λεπτά χρησιμοποιώντας μάλιστα το όνομα John Smith.
EU border force blames Turkish Airlines for surge in illegal African migration
Μετάφραση από τα Τούρκικα Νέα