Οι «New York Times» κατηγορούνται ότι «έθαψαν» ένα θέμα για τον κακοποιητικό παραγωγό του Χόλιγουντ Σκοτ Ράντιν, επειδή ήταν ένας από τους μεγαλύτερους χορηγούς του ενθέτου «Arts and Leisure» της εφημερίδας.
Σύμφωνα με τον «Hollywood Reporter», οι «NΥΤ» είχαν έτοιμο ένα θέμα για τον παραγωγό με επώνυμες πηγές από τις αρχές του 2020 και είχε προγραμματιστεί να παίξει το Σαββατοκύριακο πριν από τα Οσκαρ, στις 9 Φεβρουαρίου του 2020. Για λόγους που δεν έγιναν γνωστοί τελικά το θέμα αυτό δεν έπαιξε ποτέ. Υπονοείται, ωστόσο, ότι ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι μέσα σε έναν χρόνο είχε δώσει στην εφημερίδα 3.000.000 δολάρια.
Εναν χρόνο μετά, τον Απρίλιο του 2021, το «Hollywood Reporter» παρουσίασε το δικό του θέμα για τον Ράντιν, από το οποίο προέκυπτε ότι ο παραγωγός ήταν «ψυχικά ασταθής» και «τέρας». Ο Ράντιν, του οποίου οι ταινίες έχουν αποσπάσει 151 υποψηφιότητες για Οσκαρ και 23 αγαλματίδια, ανακοίνωσε μετά από αυτό το θέμα ότι «παραιτείται» από την επιχείρησή του.
Τελικά, οι «ΝΥΤ» δημοσίευσαν το δικό τους θέμα για τον Ράντιν, ωστόσο αυτό δεν φάνηκε να καλύπτει το ηθικό και δεοντολογικό θέμα που προέκυψε από το θάψιμο της ιστορίας. Η Καρολάιν Ρούγκο, που άρχισε να δουλεύει για τον Ράντιν το φθινόπωρο του 2018, μίλησε στον «Hollywood Reporter» και αποκάλυψε ότι είχε μιλήσει στους «New York Times» για εκείνο το θέμα που έπαιξε τελικά με καθυστέρηση.
Ο Τζoς Αρνον, που επίσης δούλεψε για τον Ράντιν από τον Οκτώβριο του 2018 ως τον Αύγουστο του 2019, αποκάλυψε ότι είχε μιλήσει για ώρες στον δημοσιογράφο των «ΝΥΤ», προσθέτοντας «δεν μου είπαν τότε γιατί θάφτηκε η ιστορία».
Εκπρόσωπος των «ΝΥΤ» σχολίασε μόνο ότι «η εφημερίδα δεν σχολιάζει τίποτα σχετικά με ιστορίες που δεν δημοσιεύονται», προσθέτοντας ωστόσο ότι το εμπορικό τμήμα της εφημερίδας είναι απολύτως ξεχωριστό από τη σύνταξη και δεν έχει κάποια επιρροή ή έλεγχο στην κάλυψη των ειδήσεων.