Δραστικά μέτρα είναι αποφασισμένη να πάρει η ισπανική κυβέρνηση για να «πολεμήσει» την παιδική παχυσαρκία, που στην ηλικιακή ομάδα 5-19 ετών αυξήθηκαν από 4% το 1975 σε πάνω από 18% σήμερα.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Καταναλωτή, Αλμπέρτο Γκαρθόν, μπαίνει τέλος στις διαφημίσεις ζαχαρωδών προϊόντων, όπως παγωτών και αναψυκτικών, που απευθύνονται σε παιδιά, με την απαγόρευση να ξεκινά το 2022. Θα απαγορεύονται όλες οι διαφημίσεις τέτοιων προϊόντων για κάτω των 16 χρόνων στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα.
Η Ισπανία ακολουθεί το παράδειγμα Νορβηγίας, Πορτογαλίας και Ηνωμένου Βασιλείου, την ώρα που ένα στα τρία παιδιά στη χώρα θεωρείται υπέρβαρο.