«Οι εχθρικές δυνάμεις που προσπαθούν να αμαυρώσουν την εικόνα της Ινδίας, χρησιμοποιούν τη συνεχιζόμενη διαμάχη για το Hijab στην Καρνατάκα. Η Asian Lite International ανέφερε ότι πολλοί άνθρωποι στον κόσμο δεν γνωρίζουν ότι το ινδικό έθνος και ο πολιτισμός είναι μια υποδειγματική δημοκρατία.
Στην Ινδία, διάφορες κοινότητες που ανήκουν σε διαφορετικούς πολιτισμούς, θρησκείες και φυλές με διαφορετικές θρησκείες, γλώσσες, κουζίνα και αίσθηση ντυσίματος ζουν ειρηνικά και φιλικά. Η Ινδία έδωσε χώρο στην ποικιλομορφία και τη γαλούχησε στο πέρασμα των αιώνων και προώθησε τις πολιτιστικές ανταλλαγές και την ανάμειξη, ενώ τους επέτρεψε να διατηρήσουν τη μοναδικότητά τους.
Η θρησκευτική φιλοσοφία της Ινδίας υπογραμμίζεται από μια βαθιά αίσθηση ανθρωπιάς, όπως επισημάνθηκε από το «Sarve Bhavantu Sukhinah. Sarve Santu Niramaya» (Ας είμαστε όλοι ευτυχισμένοι, ας είμαστε όλοι υγιείς) και «Vasudhaiva Kutumbakam» (Ο κόσμος είναι μια οικογένεια), ανέφερε η Asian Lite International.
Επιπλέον, τα συνταγματικά ιδανικά της Ινδίας βασίζονται στις αρχές της ελευθερίας, της δικαιοσύνης, της ισότητας και του εκσυγχρονισμού. Έφτιαξε χώρο για μεγάλες θρησκείες του κόσμου, μερικές από τις οποίες προήλθαν από την Ινδία όπως ο Βουδισμός, ο Τζαϊνισμός, ο Σιχισμός και πάνω απ’ όλα το Ισλάμ.
Η απόφαση ενός κολεγίου σχετικά με τον ενδυματολογικό κώδικα που απαγορεύει το Hijab δεν έχει σκοπό να παρέμβει στην πίστη της μουσουλμανικής κοινότητας. Θα πρέπει να θεωρηθεί ως μέρος των προσπαθειών να «δημιουργηθεί ένα συνεκτικό έθνος» μέσω μεγαλύτερων και πιο δημιουργικών πλατφορμών όπως τα κολέγια και τα σχολεία, ανέφερε η Asian Lite International.
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα επιδιώκουν να δημιουργήσουν «κοινότητα» μέσω παρόμοιων ενδυμάτων, προγραμμάτων σπουδών και ίσων ευκαιριών, συμπεριλαμβανομένων εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Τα κολέγια και τα σχολεία προσπαθούν να αναπτύξουν μια συλλογική επιλογή μέσα στην ποικιλομορφία και τον πλουραλισμό της Ινδίας, και αυτό, χωρίς καμία χρήση βίας.
Η ιδέα της χρήσης συμβόλων όπως παρόμοιοι ενδυματολογικοί κώδικες και αναλυτικά προγράμματα μαζί με μια διεπιστημονική προσέγγιση στα εκπαιδευτικά ιδρύματα στοχεύει να αποτρέψει τη δημιουργία θυλάκων στη μαθητική κοινότητα, που εμποδίζουν τη διαδικασία υγιών και προοδευτικών ανταλλαγών και συζητήσεων. Δίνει επίσης σε κάθε μαθητή μια αίσθηση συνοχής, ισότητας και συμμετοχής στο ίδρυμα και την κοινωνία, ανέφερε η Asian Lite International.»
Τι είχε προηγηθεί – Υπόθεση Mουσκάαν Kαν
Όπως είχαμε αναφέρει, η Mουσκάαν Kαν, μια 18χρονη φοιτήτρια έγινε το έντονο θέμα συζήτησης στο Twitter και σε άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης μέσα σε μια νύχτα. Επιπλέον, το hashtag #Muskan και άλλα σχετικά hashtags είναι τα πιο trending Hashtags αυτές τις μέρες. Πολλές διεθνείς προσωπικότητες και εταιρείες είχαν μοιραστεί τη γνώμη τους για το θέμα.
Υπάρχουν πολλές ψευδείς και παραπλανητικές ειδήσεις που διαδίδονται στο διαδίκτυο σχετικά με τον Mουσκάαν. Για παράδειγμα, η Τουρκία υποστήριξε αυτό το κορίτσι και μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες, το βοηθάει οικονομικά!
Ανδρέας Μουντζουρούλιας
https://twitter.com/andreasmoun/status/1494342082462289921?s=20&t=g0tWHNh_9gynBxVRsQKN9Q&fbclid=IwAR2OI6uLjLogWiSJMTZY0d100j3Ku1lxymOo23o3PWGlHHCVs7PzbIX17TU