Ο 36χρονος Ντόμινικ Τσιαμπρόνε από το Λος Αντζελες, ο οποίος, σύμφωνα με τη «The Sun», αυτοσυστήνεται ως «χειρουργός παπουτσιών», δημιούργησε για λογαριασμό της εταιρίας Heineken τα συλλεκτικά Heinekicks, τα οποία διαθέτουν αερόσολα γεμάτη μπίρα.
Μετά τον Τζάστιν Μπίμπερ και πολλούς παίκτες του ΝΒΑ για τους οποίους δημιούργησε συλλεκτικά παπούτσια που διακρίνονται για την εκκεντρικότητά τους, ο Τσιαμπρόνε ανέλαβε να σχεδιάσει τα Heinekicks, στο πλαίσιο της προώθησης της μπίρας Heineken Silver.
Τα αθλητικά παπούτσια που βγήκαν από το μυαλό του και υλοποιήθηκαν στο εργαστήριό του φέρουν τα χρώματα, το σύμβολο και το σήμα της Heineken. Ξεχωρίζουν, φυσικά, για τις αερόσολές τους που είναι γεμάτες με μπίρα της εταιρίας, ενώ διασφαλίζουν ότι ο ιδιοκτήτης τους δεν θα βρεθεί ποτέ στη δυσάρεστη θέση να μην μπορεί να ανοίξει το μπουκάλι της αγαπημένης του μπίρας Heineken. Στη γλώσσα των παπουτσιών είναι κρυμμένο ένα ανοιχτήρι, το οποίο ο ιδιοκτήτης τους μπορεί να βγάλει και να χρησιμοποιήσει ανά πάσα στιγμή.
Συνολικά ο Τσιαμπρόνε θα δημιουργήσει 32 Heinekicks, τα οποία θα είναι διαθέσιμα εντός του έτους. «Η Heineken και εγώ μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για την πρωτοπορία, το να ξεπερνάμε τα όριά μας, και έτσι δημιούργησα ένα σχέδιο που να αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό» δήλωσε ο δημιουργός των παπουτσιών στη βρετανική εφημερίδα.