Χιλιάδες χρήστες του Twitter σε πολλές χώρες δεν μπόρεσαν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης ή αντιμετώπισαν δυσκολίες και καθυστερήσεις το Σάββατο.
Το «Rate Limit Exceeded» και το #TwitterDown είναι τα δύο κορυφαία θέματα στην εφαρμογή στις ΗΠΑ για όσους τη χρησιμοποιούν.
Ώρες αφότου οι χρήστες άρχισαν να αναφέρουν τα προβλήματα, ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης του μέσου Έλον Μασκ, έγραψε στο Twitter του ότι ο ιστότοπος είχε εφαρμόσει προσωρινά όρια «για την αντιμετώπιση ακραίων επιπέδων απόσυρσης δεδομένων και χειραγώγησης του συστήματος».
Ο Μασκ συνεχίζει να κατηγορεί τους νέους περιορισμούς του Twitter στις εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης που διαγράφουν «τεράστιες ποσότητες δεδομένων», καθώς ανακοίνωσε νέα «προσωρινά» όρια στον αριθμό των αναρτήσεων που μπορούν να διαβαστούν.
Οι επαληθευμένοι λογαριασμοί περιορίζονται στην ανάγνωση 6.000 αναρτήσεων την ημέρα, έγραψε, ενώ οι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί περιορίζονται σε μόλις 600. Οι νέοι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί είναι στις 300 δημοσιεύσεις την ημέρα.
To address extreme levels of data scraping & system manipulation, we’ve applied the following temporary limits:
– Verified accounts are limited to reading 6000 posts/day
– Unverified accounts to 600 posts/day
– New unverified accounts to 300/day— Elon Musk (@elonmusk) July 1, 2023
Αργότερα, ο Μασκ ανήρτησε ότι θα αυξήσει το όριο «σύντομα» σε 8.000 tweets την ημέρα για επαληθευμένους χρήστες, 800 για μη επαληθευμένους και 400 για νέους μη επαληθευμένους λογαριασμούς.
Rate limits increasing soon to 8000 for verified, 800 for unverified & 400 for new unverified https://t.co/fuRcJLifTn
— Elon Musk (@elonmusk) July 1, 2023
Rate limited due to reading all the posts about rate limits
— Elon Musk (@elonmusk) July 1, 2023
Μόλις την Παρασκευή, το Twitter φάνηκε να περιορίζει την πρόσβαση στην πλατφόρμα του για όσους δεν έχουν συνδεθεί σε λογαριασμό. Δεν ήταν σαφές εάν η αλλαγή ήταν σκόπιμη ενημέρωση πολιτικής ή σφάλμα.
Τα περισσότερα από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν το Σάββατο, ήταν στον ιστότοπο, σε ποσοστό 44%, ακολουθούμενο από το 39% των προβλημάτων που αναφέρθηκαν στην εφαρμογή.