Το ανακάτεμα της τράπουλας των φορέων εκμετάλλευσης στο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, στο Ρότερνταμ, συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς, με το Κατάρ να είναι ο νέος… επιβάτης.
Η QTerminals Group και η Qatar Navigation απέκτησαν πλειοψηφικό μερίδιο στην Kramer Holding (σ.σ. προμηθευτής ολοκληρωμένων υπηρεσιών logistics και εμπορευματοκιβωτίων), μια οικογενειακή εταιρεία που διαχειρίζεται τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Ρότερνταμ.
Δεν έχει αποκαλυφθεί η τιμή της εξαγοράς. Η συμφωνία υπεγράφη στις 15 Αυγούστου στο Ρότερνταμ από τον Neville Bissett, Διευθύνοντα Σύμβουλο της QTerminals, και τον André Kramer, CEO του Kramer Group.
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για αυτό το σημαντικό ορόσημο στο ταξίδι της οικογενειακής μας επιχείρησης που ξεκίνησε πριν από 60 χρόνια από τον πατέρα μου. Σήμερα, σηματοδοτούμε την αρχή ενός νέου κεφαλαίου που ενώνει τις δυνάμεις του με τα QTerminals. Πιστεύω ότι η τεχνογνωσία, οι πόροι και οι γνώσεις τους στον κλάδο θα μας επιτρέψουν να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να εξερευνήσουμε αναξιοποίητες ευκαιρίες», δήλωσε ο André Kramer, Διευθύνων Σύμβουλος του Kramer Group.
«Η εξαγορά του Kramer Group αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο στην επέκταση των Terminals, καθώς το λιμάνι του Ρότερνταμ είναι το μεγαλύτερο λιμάνι στην Ευρώπη και αποτελεί σημαντική προσθήκη στο αρχείο επιτυχιών του Terminals Group στη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων του … ενισχύοντας τη θέση του ομίλου για μελλοντικές ευκαιρίες στην Ευρώπη και σε άλλες ανεπτυγμένες παγκόσμιες αγορές», ανέφερε από την πλευρά της η QTerminals σε ανακοίνωσή της.
Η QTerminals είναι η δεύτερη εταιρεία της Μέσης Ανατολής που αγοράζει τις εκτεταμένες δραστηριότητες εμπορευματοκιβωτίων του Ρότερνταμ. Η DP World με έδρα το Ντουμπάι ενδιαφέρεται για το Rotterdam World Gateway (ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων).
Πίσω από τον Όμιλο QTerminals βρίσκονται η εθνική λιμενική αρχή Qatar Ports Management Company Q.C.S.C (Mwani Qatar) με 51% και ο πάροχος υπηρεσιών logistics Qatar Navigation Q.P.S.C (Milaha) με 4%.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται μέχρι στιγμής κυρίως στο λιμάνι του Hamad, νότια της Ντόχα, όπου εκμεταλλεύεται ένα γενικό τερματικό φορτίου, υπεράκτιων και εμπορευματοκιβωτίων. Λειτουργεί επίσης μια εγκατάσταση πολλαπλών χρήσεων στην Αττάλεια της Τουρκίας και έναν τερματικό σταθμό στην Όλβια της Ουκρανίας.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, έγινε γνωστό ότι ο κολοσσός εμπορευματοκιβωτίων Evergreen από τη Ταϊβάν, αγόρασε μερίδιο 20% στον τερματικό σταθμό Euromax του Ρότερνταμ.