Βρετανία: Σαμποτάζ σε εκατοντάδες κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας στο Λονδίνο

Οργισμένοι πολίτες εκφράζουν την αντίθεσή τους στην επέκταση του μέτρου ελέγχου διέλευσης ρυπογόνων οχημάτων στη βρετανική πρωτεύουσα

Must Read

Εκατοντάδες κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας στο Λονδίνο έχουν υποστεί φθορές, σύμφωνα με την αστυνομία της βρετανικής πρωτεύουσας, η οποία θεωρεί πως αποτελούν προϊόν σαμποτάζ, καθώς από το τέλος του μήνα αναμένεται να τεθεί σε ισχύ η -αμφιλεγόμενη- επέκταση της ζώνης απαγόρευσης των πιο ρυπογόνων οχημάτων.

Η ζώνη ULEZ (Ultra Low Emission Zone – ζώνη πολύ χαμηλών εκπομπών) θεσπίσθηκε το 2019 και αρχικά περιοριζόταν στο κέντρο του Λονδίνου. Ωστόσο, διευρύνθηκε σημαντικά το 2021, ενώ στις 29 Αυγούστου πρόκειται να επεκταθεί σε όλο το μείζον Λονδίνο.

Την επέκταση της ζώνης, όπως είναι φυσικό, ακολουθεί και μια αντίστοιχη αύξηση στα οχήματα που θα πρέπει να καταβάλουν τον σχετιζόμενο φόρο, σε μια περίοδο όπου το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται αντιμέτωπο με την κρίση του κόστους ζωής. Ως αποτέλεσμα, οργισμένοι πολίτες έχουν βάλει στο στόχαστρό τους τις κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στις οδούς για να «διαβάζουν» τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων, ώστε να επιβεβαιώνεται ότι κάποιο όχημα εξαιρείται ή έχει καταβάλει τον προβλεπόμενο φόρο.

Σε ανακοίνωσή της, η Μητροπολιτική Αστυνομία διευκρίνισε πως μέχρι την 1η Αυγούστου είχε καταγράψει 288 παραβάσεις που συνδέονται με τις κάμερες ULEZ, κυρίως καταστροφές καλωδίων και κλοπές καμερών. Η αστυνομία είχε αρχίσει την έρευνά της ήδη από τον Απρίλιο, τότε, δηλαδή, που ο οργανισμός συγκοινωνιών Transport for London, που είχε εγκαταστήσει τις επίμαχες κάμερες, είχε αναφέρει περιπτώσεις κλοπών και βανδαλισμών σε κάποιες από τις 2.750 κάμερες στις νέες ζώνες φορολογίας.

Παρά τις επικρίσεις από την συντηρητική κυβέρνηση, αλλά και από στελέχη του δικού του κόμματος, ο δήμαρχος του Λονδίνου, Σαντίκ Καν, ο οποίος ανήκει στους Εργατικούς, υποστηρίζει την επέκταση του φόρου, η οποία εκτιμάται ότι θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Με βάση αυτήν, οι οδηγοί βενζινοκίνητων οχημάτων που έχουν κατασκευαστεί εν γένει πριν από το 2006 (προδιαγραφή Euro 4) και ντιζελοκίνητων οχημάτων που έχουν κατασκευαστεί εν γένει πριν από το 2015 (προδιαγραφή Euro 6), πρέπει πλέον να καταβάλλουν 12,50 στερλίνες (14,80 ευρώ) την ημέρα, για να μπαίνουν στην εν λόγω ζώνη, με απειλή προστίμου 160 στερλινών. Τα δε φορτηγά και τα τουριστικά λεωφορεία πρέπει να καταβάλλουν 100 στερλίνες (116 ευρώ) την ημέρα, ενώ τα ταξί εξαιρούνται.

*φωτο αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This