Η woke παράνοια χτύπησε και την Jaguar: Η εταιρεία αυτοκινήτων έφαγε τα μούτρα της με τη νέα woke διαφήμιση

Τρανς, λοατκι, διαφορετικότητα και ούτε ένα αμάξι

Must Read

Η βρετανική εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων Jaguar εγκαινίασε μια ριζική ανανέωση της κλασικής μάρκας της με μια νέα διαφήμιση που εγείρει ερωτηματικά σε όλο το διαδίκτυο.

Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων ξεκινά με ένα φωτεινό κίτρινο ασανσέρ που ανοίγει για να αποκαλύψει μισή ντουζίνα περίπου ανδρόγυνων μοντέλων ντυμένων με ζωηρά χρωματιστά, μονοχρωματικά κοστούμια – αλλά ούτε ένα αυτοκίνητο στον ορίζοντα.

Στη συνέχεια, η διαφήμιση προβάλλει τα μοντέλα ξεχωριστά, παρουσιάζοντας τα δραματικά τους ρούχα σε συνδυασμό με κενές φράσεις όπως «create exuberant», «live vivid», «delete ordinary», «break molds» και «copy nothing».

Οι επικριτές αποκαλούν την αποτυχία «Bud Light 2.0» μετά την επανεμφάνιση ενός βίντεο με τον διευθυντή στρατηγικής της μάρκας της εταιρείας να καυχιέται για την εφαρμογή προγραμμάτων και πολιτικών διαφορετικότητας στην εταιρεία – όπως η μετάβαση φύλου στην εργασία.

Η Bud Light έχασε δισεκατομμύρια δολάρια σε μερίδιο αγοράς πέρυσι μετά από μια καταστροφική και ευρέως επικηρυγμένη συνεργασία με την transgender influencer Dylan Mulvaney.

Μιλώντας σε ένα σόου απονομής LGBTQ βραβείων τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής στρατηγικής της μάρκας Jaguar Santino Pietrosanti εξέθεσε την αλλαγή της κουλτούρας της εταιρείας – και καυχήθηκε για την εφαρμογή μιας ατζέντας woke στον εργασιακό χώρο.

«Έχουμε δημιουργήσει περισσότερες από 15 ομάδες διαφορετικότητας, όπως το Pride, το Women in Engineering και το Neurodiversity Matters. Έχουμε δρομολογήσει σημαντικές αναθεωρήσεις πολιτικής, όπως η «μετάβαση στην εργασία», για να προωθήσουμε την ισότητα και την υποστήριξη των κοινοτήτων μας που αγκαλιάζουν την ατομικότητα ως υπερδύναμη».

Η διαφήμιση, η οποία έχει περισσότερες από 50 εκατομμύρια προβολές στο X, έκανε τους haters να σχηματίσουν ουρά για να την πετάξουν στα σκουπίδια.

«Πουλάτε αυτοκίνητα;» Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla και του X, Ίλον Μασκ, ειρωνεύτηκε σε μια απάντηση.

Ορισμένοι χρήστες δήλωσαν μάλιστα ότι σκέφτονταν να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους για την Jaguar λόγω του αμφιλεγόμενου σποτ.

Από τότε η εταιρεία έχει πατήσει παύση στην παρουσίαση νέων μοντέλων μέχρι το 2026, ενώ ετοιμάζεται να επαναλανσάρει ως μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα – παρά τη μειωμένη ζήτηση για τέτοια οχήματα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This