Σταματημό δεν έχει η άγρια κόντρα μεταξύ των δύο κολοσσών του fast food, Burger King και Wendy’s.
Οι δύο γνωστές αλυσίδες όπως όλα τα αντίπαλα εστιατόρια διατηρούν μία παραδοσιακή κόντρα, που όμως εδώ και χρόνια έχει πάρει διαδικτυακές διαστάσεις και τον τελευταίο μήνα… ξέφυγε.
Τον «πόλεμο» ξεκίνησε το Burger King, το οποίο ανήρτησε στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter μία φωτογραφία της μασκότ του έξω από ένα εστιατόριο Wendy’s και έφερε μία χάρτινη επιγραφή που έλεγε «Τα τριαντάφυλλα είναι κόκκινα, οι βιολέτες μπλε, τα μπιφτέκια στρογγυλά», αναφερόμενη στα μπιφτέκια της αντίπαλης αλυσίδας που δεν είναι απολύτως στρογγυλά.
— Burger King (@BurgerKing) January 14, 2020
Η απάντηση των Wendy’s ήταν άμεση που παίρνοντας αφορμή από το πικάρισμα των αντιπάλων τους, σχολίασαν με μοναδικό τρόπο «Κοιτάξτε ποιοι πέρασαν να δουν τι γεύση θα έπρεπε οι πικάντικες κοτομπουκιές να έχουν».
Looked who dropped by to see what Spicy Nuggets were supposed to taste like. https://t.co/zYpvTxNohS
— Wendy’s (@Wendys) January 14, 2020
Πληρωμένη απάντηση θα έλεγε κανείς, με το Burger King να μη μένει με σταυρωμένα τα χέρια και να ανταπαντά με μία ακόμα χάρτινη επιγραφή που έλεγε «Μην καίτε τον κόσμο επειδή δε μπορείτε να ψήσετε στο grill». Τα Wendy’s όμως δεν άφησαν την πρόκληση να πέσει κάτω και σχολίασαν «ειλικρινά περιμέναμε καλύτερα πράγματα, αλλά πιθανότατα είστε συνηθισμένοι να σας το λένε αυτό».
Honestly expected better, but you’re probably pretty used to hearing that.
— Wendy’s (@Wendys) January 14, 2020
Όσο η κόντρα μαινόταν, τα σχόλια των πελατών και follower των δύο εστιατορίων στο Twitter έδιναν κι έπαιρναν, με τα Wendy’s να τα εκμεταλλεύονται και να εντείνουν το πικάρισμα προς τους αντιπάλους τους.
Leaving you disappointed is sorta their thing
— Wendy’s (@Wendys) January 14, 2020
Big ouch
— Wendy’s (@Wendys) January 14, 2020
There it is
— Wendy’s (@Wendys) January 14, 2020
Hahahahaha
— Wendy’s (@Wendys) January 14, 2020
Η διαδικτυακή αντιπαλότητα των δύο εταιρειών-κολοσσών συνεχίστηκε για τα καλά, με τα Wendy’s να ξαναχτυπούν μετά από την ανακοίνωση των Burger King πως στο εξής θα λανσάρουν burger με τηγανητές πατάτες μέσα.
Το καυστικό σχόλιο των Wendy’s προκάλεσε κύμα θετικών αντιδράσεων σημειώνοντας πως «όταν κυριολεκτικά οτιδήποτε θα ταίριαζε καλύτερα με το ψωμί τους εκτός από το μπιφτέκι τους».
When literally anything would be better on a bun than their beef. https://t.co/YfTTrYrPDI
— Wendy’s (@Wendys) February 18, 2020
Τα σχόλια έπεφταν κατά χιλιάδες, στα περισσότερα εκ των οποίων τα Wendy’s απαντούσε με μοναδικό τρόπο.
their whole restaurant is
— Wendy’s (@Wendys) February 18, 2020
We have beef. No idea what they have.
— Wendy’s (@Wendys) February 18, 2020
proud of you
— Wendy’s (@Wendys) February 18, 2020
this one has music
— Wendy’s (@Wendys) February 18, 2020
H ακραία διαφήμιση
Άξια αναφοράς είναι και η διαφήμιση με την οποία επέλεξε να προωθήσει τα προϊόντα της, η αλυσίδα των Burger King. Συγκεκριμένα, η πρόσφατη διαφήμιση που είδε το φως της δημοσιότητας απεικονίζει ένα burger να σαπίζει με φυσικό τρόπο, σε μία προσπάθεια της αλυσίδας να αποδείξει πως δε χρησιμοποιεί συντηρητικά.
Η αντίδραση της πλειονότητας των πελατών αλλά και των μέσων της Αμερικής κάθε άλλο παρά θετική δεν ήταν χαρακτηρίζοντας τη διαφήμιση ως ακραία και τραβηγμένη.
https://youtu.be/oSDC4C3_16Y
Τα οικονομικά δεδομένα
Έντονο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η οικονομική μάχη των δύο αλυσίδων εστιατορίων burger με τα ποσά προκαλούν ίλιγγο ενώ δίνουν ένα ξεκάθαρο προβάδισμα στα Wendy’s στη μεγάλη μάχη με τα Burger King.
Αναλυτικά οι ετήσιοι προϋπολογισμοί των δύο αλυσίδων κυμαίνονται ως εξής:
- Wendy’s: 1.590.000.000 δολάρια
- Burger King: 928.000.000 δολάρια