Νότια Κορέα: Τα τελευταία δραματικά λεπτά του αεροσκάφους που συνετρίβη – «Δεν φταίει μόνο η σύγκρουση με πουλιά» λένε ειδικοί

Must Read

Λίγα μόλις 24ωρα μετά την πτώση του αεροσκάφους που παρέσυρε στο θάνατο 179 επιβάτες της Jeju Air 2216, έχουν αρχίσει να γίνονται εκτιμήσεις για το τι πραγματικά έγινε τα κρίσιμα λεπτά.

Ο κυβερνήτης ανέφερε στη συνομιλία του με τον πύργο ελέγχου πως πουλί χτύπησε στον κινητήρα του αεροπλάνου.

Στις 09:03 π.μ. το αεροπλάνο απέτυχε σε μια προσπάθεια αναγκαστικής προσγείωσης, παρέκλινε από τον διάδρομο προσγείωσης, προσέκρουσε σε έναν τσιμεντένιο τοίχο και τυλίχθηκε στις φλόγες.

Η πυροσβεστική υπηρεσία της χώρας δήλωσε ότι εξετάζει αν πίσω από τη συντριβή κρύβεται χτύπημα πουλιού.

Από την άλλη οι ειδικοί πιστεύουν πως ένα χτύπημα από πουλί δεν μπορεί να είναι η μοναδική αιτία για ένα τέτοιο αποτέλεσμα που είχαμε.

Η Δρ Sonya Brown, ανώτερη λέκτορας αεροδιαστημικού σχεδιασμού στο Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας αναφέρει πως «Ένα χτύπημα από πουλιά θα έπρεπε να είναι ένα γεγονός που μπορεί να επιβιώσει… Δεν θα έπρεπε να οδηγήσει σε αυτό που τελικά είδαμε, ιδίως επειδή σε κάθε περίπτωση που ένας κινητήρας δεν λειτουργεί (όπως δείχνουν τα πλάνα), υπάρχει ακόμα αρκετή ισχύς».

«Ακόμα και αν αυτό αποτύχει, έχει εφεδρεία στο ότι μπορεί να επεκταθεί και χωρίς το υδραυλικό σύστημα [το οποίο] βασικά λειτουργεί με τη βαρύτητα, οπότε το σύστημα προσγείωσης θα πρέπει να μπορεί να επεκταθεί» δηλώνει η Brown.

Παράλληλα όπως δηλώνει στον «Guardian» ο καθηγητής Doug Drury, του Πανεπιστημίου Central Queensland, το χτύπημα των πουλιών από μόνο του είναι απίθανο να είναι η μοναδική αιτία.

«Ένα χτύπημα πουλιού σε έναν κινητήρα δεν θα προκαλούσε πλήρη βλάβη όλων των συστημάτων, μπορείτε να πετάξετε ένα 737 με έναν κινητήρα», λέει ο Drury, ένας βετεράνος πιλότος που έχει πετάξει εμπορικά, στρατιωτικά και ιδιωτικά τσάρτερ κατά τη διάρκεια της καριέρας του.

Καθώς οι ερευνητές αρχίζουν να εξετάζουν τα δεδομένα πτήσης του μαύρου κουτιού και τις ηχογραφήσεις φωνής στο πιλοτήριο, μπορεί να περάσει αρκετός καιρός μέχρι να υπάρξουν οριστικές απαντήσεις.

Από την πλευρά του, ο Drury προβληματίζεται από την ταχύτητα με την οποία το αεροπλάνο προσέγγισε τον διάδρομο προσγείωσης.

«Αν επρόκειτο να κάνεις προσγείωση με την κοιλιά, θα το επιβράδυνες σε ταχύτητα που μόλις έφτανε στην ακινητοποίηση», λέει. «Αλλά αυτό το πράγμα έτρεχε στον διάδρομο με πολλή ενέργεια».

Το αεροπλάνο προσγειώθηκε επίσης προς την αντίθετη κατεύθυνση από ό,τι λειτουργεί συνήθως ο διάδρομος, λέει, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να προσγειώθηκε με ούριο άνεμο. Τα αεροπλάνα συνήθως προσγειώνονται ενάντια σε τέτοιους ανέμους για να τα βοηθήσουν να επιβραδύνουν.

«Γιατί πήγαιναν τόσο γρήγορα», αναρωτιέται. «Υπάρχουν πολλά περισσότερα ερωτήματα από ό,τι απαντήσεις σε αυτό το σημείο».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This