Όσο περνάνε οι μέρες όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τις συνθήκες του τραγικού ατυχήματος αλλά και την κατάσταση του αεροσκάφους.
Χθες είχαμε παρουσιάσει τις απόψεις των ειδικών μέσα από το ρεπορτάζ του «Guardian», οι οποίες ήταν ξεκάθαρες και συγκλίναν στο γεγονός πως χτύπημα από πουλί από μόνο του, δεν μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την πτώση του αεροσκάφους.
Σύμφωνα λοιπόν με τελευταία δημοσιεύματα, το μοιραίο αεροσκάφος φαίνεται να είχε καταπονηθεί αρκετά αφού είχε πραγματοποιήσει 13 πτήσεις μέσα σε 48 ώρες πριν συντριβεί το πρωί της Κυριακής στο αεροδρόμιο της Μουάν, σε ένα από τα τραγικότερα, όπως χαρακτηρίστηκε, αεροπορικά δυστυχήματα στην ιστορία της Νότια Κορέας.
Μάλιστα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, πηγές της βιομηχανίας εξέφρασαν ανησυχίες μιλώντας στο BBC, για το αν η Jeju Air μπορεί να έχει καταπονήσει αεροπλάνα και προσωπικό προγραμματίζοντας υπερβολικό αριθμό ναυλωμένων πτήσεων κατά την περίοδο αιχμής των γιορτών. Αυτή η υπερφόρτωση της χωρητικότητας του αεροπλάνου εξαρτάται από τον τύπο του αεροσκάφους και τη διάρκεια των διαδρομών που εκτελεί.
Τα περιφερειακά αεροδρόμια στη Νότια Κορέα εξαρτώνται από τις ναυλωμένες πτήσεις που εκτελούν οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες τείνουν να έχουν υψηλότερο ποσοστό χρήσης – μέτρο που δείχνει πόσο συχνά χρησιμοποιείται ένα αεροπλάνο.
Η αναφορά του Yonhap, βασισμένη στα δεδομένα της ίδιας της Jeju Air, αναφέρει ότι η αεροπορική εταιρεία είχε τον υψηλότερο μέσο όρο ωρών πτήσης ανά μήνα μεταξύ των έξι εγχώριων αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στη Νότια Κορέα, από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο φέτος.