Οι αποφάσεις πάρθηκαν και σε συνδυασμό με το νέο πακέτο ενίσχυσης των ΜΜΕ, στους δύσκολους μήνες που έρχονται θα ζήσουμε μία αλλαγή επικοινωνιακής πολιτικής από πλευράς της κυβέρνησης. Πράγμα απολύτως λογικό καθώς οι επόμενοι τέσσερις μήνες θα θυμίζουν Γολγοθά, με τους πολίτες να καλούνται στο ταμείο για να πληρώσουν τα οφειλόμενα καθώς και τις υποχρεώσεις που μετατέθηκαν λόγω πανδημίας.
Σε αυτό το εκρηκτικό περιβάλλον η κυβέρνηση καλείται να διαμορφώσει την επικοινωνιακή της στρατηγική, που σύμφωνα με τις πληροφορίες μου θα ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από τα φλέγοντα θέματα. Άλλωστε ο κλοιός είναι ασφυκτικός, το πολιτικό έργο στερείται οποιασδήποτε δημιουργίας και περιορίζεται στην διαχείριση της κρίσης. Τόσο της υγειονομικής, αλλά κυρίως της οικονομικής και κοινωνικής που προκαλεί η πανδημία και τα μέτρα για την αντιμετώπιση της.
Η έμφαση λοιπόν θα δοθεί στην προβολή προσωπικών και οικογενειακόν στιγμών του πρωθυπουργού και κορυφαίων υπουργών. Στιγμές ανέμελες, που θα αλλάξουν την ατζέντα από τα προβλήματα της καθημερινότητας. Να σημειωθεί εδώ ότι η παρουσία τόσο του πρωθυπουργού όσο και της προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαρόπουλου σε συσσίτια, που ήταν κοινή απόφαση του επικοινωνιακού μηχανισμού του Μαξίμου, κρίθηκε τελείως αποτυχημένη, καθώς έδειξε μία εικόνα που εξόργισε τους πολίτες. Και αυτά στο μέλλον θα αποφευχθούν.
Οι εικόνες που θα μεταδίδονται πλέον θα αποτυπώνουν ευτυχισμένες και ανέμελες στιγμές προκειμένου να κάνουν τον κόσμο να ξεχνάει τα προβλήματα του, κατά τα αμερικάνικα πρότυπα. Δεν ξέρουμε κατά πόσον αυτή η διαχείριση θα είναι επιτυχής, αυτό θα κριθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Σε κάθε περίπτωση επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά ο Θουκυδίδης, ο οποίος χαρακτηρίζοντας τους αποτυχημένους πολιτικούς είχε παραθέσει το αμίμητο: «Βλέπουμε λόγια και ακούμε έργα»!
Όπως όλα δείχνουν, το επόμενο χρονικό διάστημα θα «βλέπουμε» μόνο λόγια.