Ξεκίνησε η αλλαγή επικοινωνιακής στρατηγικής του Μαξίμου. Απόφαση που πάρθηκε λίγο πριν την Πρωτοχρονιά, όπως σας είχα ενημερώσει. Πλάνα όπως αυτά με την κόρη του πρωθυπουργού, η τις φωτογραφίες με τις οικογένειές του κύριου Μητσοτάκη και του κυρίου Πέτσα που είδαμε λίγες ημέρες πριν, θα τις βλέπουμε πλέον πολύ συχνά.
Είναι στα πλαίσια του νέου δόγματος επικοινωνίας του μεγάρου Μαξίμου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι δύσκολες ημέρες, και μήνες που έρχονται με την απόλυτη οικονομική κατάρρευση που θα οδηγήσει την κοινωνία σε πολύ άσχημες καταστάσεις.
Η επιλογή του Μαξίμου λοιπόν είναι να προβάλλονται οικογενειακές, ευτυχισμένες στιγμές των πολιτικών, μακριά από τα καθήκοντά τους, ανθρώπινες στιγμές δηλαδή, ως μία βαλβίδα εκτόνωσης απέναντι στην λαϊκή δυσαρέσκεια που αναπόφευκτα έρχεται. Το ανθρώπινο πρόσωπο στην επικοινωνία πάντα αποσυμφορεί τα άσχημα συναισθήματα, σε αντίθεση με την εικόνα του πολιτικού στο γραφείο ή το υπουργείο, που παραπέμπει αμέσως σε καθήκοντα, άρα και προβλήματα.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με το δεύτερο μεγάλο πακέτο που έρχεται για την ενίσχυση των ΜΜΕ, με πρόσχημα την προώθηση των εμβολιασμών, αναμένεται να συγκρατήσουν τις οποίες αντιδράσεις προκύψουν από την οικονομική κρίση που σε συνδυασμό με την πανδημία ήδη έχει φέρει εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες στην απόγνωση.
Να σημειώσω ότι ήταν μία από τις ελάχιστες αποφάσεις, για τις οποίες δεν υπήρχαν διαφωνίες εντός των γραφείων του Μαξίμου. Θεωρήθηκε μάλιστα, μονόδρομος.