Η παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας που διαχειρίζεται την Αττική οδό, Βασίλη Χαλκιά, εμφανίστηκε από φιλοκυβερνητικά μέσα ως παραδοχή ευθύνης από την πλευρά της εταιρείας για το μαρτύριο που υπέστησαν χιλιάδες συμπολίτες μας.
Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Ο Χαλκιάς παραιτήθηκε επειδή αρνήθηκε να δεχτεί την «πρόταση» του Κυριάκου Μητσοτάκη για την απόδοση 2000 € σε κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου που εγκλωβίστηκε στην Αττική οδό, διότι απλούστατα κάτι τέτοιο θα συνιστούσε παραδοχή ευθύνης από την πλευρά της εταιρείας, ενώ ο ίδιος θεωρεί ότι η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την κυβέρνηση!
Το αντίθετο δηλαδή από ότι υποστήριζε το «σύστημα Μαξίμου».
Οι πιέσεις που δέχτηκε, ήταν τεράστιες. Όπως και το παρασκήνιο. Έπειδή η υπόθεση έχει τεράστιες νομικές διαστάσεις, έπεται και συνέχεια…
Όπως ενημερώνομαι μάλιστα, η συνέχεια θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον…