Οι δυο ανδρες δεν κρύβουν τη φιλιά τους. Ο ένας υπουργός που θεωρητικά προστατεύει τον κόσμο που τον ψηφισε. Ο άλλος με επιχειρήσεις πρώτων ειδών για την ελληνική οικογένεια που λογικά πρώτα θα κοιτάξει το κέρδος του και μετά το κέρδος του καταναλωτή, αλλά δημόσια στηρίζει με ενθουσιασμό τις ιδέες του φίλου του Υπουργού. Αν και απόφοιτος λυκείου με προφανή έλλειψη κατάλληλων σπουδών για να αναλάβει θεσμικούς ρόλους, ο «Ζηκος» εύλογα στηρίζει τα συμφέροντα της επιχείρησής του και τα πολιτικά συμφέροντα του φίλου του. Γι’ αυτό όπου σταθεί και όπου βρεθεί στάζει μέλι το στόμα του για συγκεκριμενες πρωτοβουλιες της κυβερνησης. Τα ίδια, από την άλλη, και για τον υπουργο που δεν χάνει ευκαιρία να προμοτάρει τον φίλο του μπακάλη, προς μεγάλη δυσφορία των άλλων επιχειρηματιών του.
Ο επιχειρηματίας είναι ένα μείγμα κλασικού μπακάλη της δεκαετίας του 60, όπως τότε που γυρίστηκε η κλασική ταινία του «Μπακαλόγατου» ή «Της Κακομοίρας» όπως είναι ο κανονικός τίτλος της. Παραδοσιακός, «πατριώτης», αυθεντικός έχει την οικογένειά του κορώνα στο κεφάλι του. Δηλώνει λάτρης του καλού φαγητού και του γυναικείου φύλου -τηρώντας πάντα τις βορειοελλαδίτικες παραδόσεις- παρά τις συστάσεις της οικογένειας να μην το παρακάνει. Με το φαγητό φυσικά. Λατρεύει να μιλάει για πολιτική και του αρέσει να συνεργάζεται με καλλίπυγες γυναικείες υπάρξεις κάνοντας φιλανθρωπίες.
Στα αυτιά του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει φτάσει τόσο από νεοδημοκράτες υποψήφιους, όσο και άλλους επιχειρηματίες των σουπερμάρκετ αυτή η «αδελφική» σχέση . Υποστηρίζουν πως το σχέδιο είναι να στήσουν ένα … σουπερμάρκετ συλλογής ψήφων, υπέρ του υπουργου για την επόμενη μέρα στη Β. Ελλάδα. Ποιοι βγαίνουν σίγουρα χαμένοι; Το ότι βγαίνουν ζημιωμένοι οι πολιτικοί αντίπαλοι του εντός ΝΔ ποσώς απασχολεί από τη Λάρισα και κάτω. Το ότι βρίσκεται απροστάτευτος ο καταναλωτής από τις υπόγειες πολιτικές φιλίες κυβερνητικών με επιχειρηματίεςπαραμένει ένα τεράστιο θέμα.