Με θάρρος και τόλμη που λίγοι άνθρωποι επιδεικνύουν σε τέτοιες καταστάσεις αντιμετωπίζει εδώ και μερικούς μήνες το πρόβλημα υγείας του ο καταξιωμένος ηθοποιός και σκηνοθέτης Γιώργος Μεσσάλας.
Εχοντας στο πλευρό του την αγαπημένη του σύζυγο Ντένη καθώς και τον μοναχογιό του Αλέξη, ο 79χρονος θεατράνθρωπος είναι προσηλωμένος στις ιατρικές οδηγίες προκειμένου να υπάρχει θετική εξέλιξη στην πορεία της υγείας του.
Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso», ήταν λίγο πριν από το Πάσχα όταν ύστερα από ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο μέχρι πρότινος θιασάρχης ανέκυψε το πρόβλημα στην υγεία του. Ωστόσο, ο ίδιος ούτε στιγμή δεν το έβαλε κάτω. Σαν ένας ακόμα ρόλος ζωής, ο Γιώργος Μεσσάλας ρίχτηκε στη μάχη σαν λιοντάρι, θέλοντας να κερδίσει και να βγει νικητής. Αισιόδοξος, με περίσσια θέληση για ζωή, ήδη αναρρώνει, κάνοντας μάλιστα σχέδια για την επιστροφή του στο θεατρικό σανίδι.
Στο σανίδι
Μάλιστα, ο ίδιος εδώ και δύο χρόνια είχε ριχτεί στη συγγραφή ενός βιβλίου για τον μέντορά του και φίλο του Αλέξη Μινωτή, με σκοπό την έκδοσή του από μεγάλο εκδοτικό οίκο, κάτι το οποίο αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον. Αν και ο Γιώργος Μεσσάλας δεν έπαιξε σε πολλές ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες, ωστόσο είχε μια αξιοπρόσεκτη πορεία στο θεατρικό σανίδι.
Το 1973 ίδρυσε το Μοντέρνο Θέατρο παίζοντας κλασικούς κυρίως ρόλους, ενώ για πολλά χρόνια υπήρξε βοηθός και προσωπικός φίλος του Αλέξη Μινωτή όταν εκείνος ανέλαβε γενικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου επί μία δεκαετία. Μάλιστα, ο Γιώργος Μεσσάλας είναι ένας από τους αποδέκτες των καλλιτεχνικών θησαυρών του Αλέξη Μινωτή, μια και ο τελευταίος μέσω της διαθήκης του κληροδότησε στον Μεσσάλα 17 μπαούλα με τα θεατρικά κοστούμια του.
Ο Γιώργος Μεσσάλας υπήρξε και βοηθός του Αλέξη Σολωμού και πήρε μέρος σε όλες τις μεγάλες περιοδείες που έκανε το Εθνικό Θέατρο σε ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Ιαπωνία, Γαλλία, Βέλγιο και Γιουγκοσλαβία.
Από το 1992, από τη σκηνή του θεάτρου Αλκυονίδα, που δημιούργησε στο κέντρο της Αθήνας, ανέβαζε σημαντικά κλασικά θεατρικά έργα, εισπράττοντας την αναγνώριση και τον θαυμασμό όλων.