Η Ιωάννα Τούνη που ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο, πλέον θεωρείται από τις πιο επιτυχημένες Ελληνίδες influencer, αφήνοντας το στίγμα της στην επιχειρηματικότητα της νέας εποχής…
Μετά την συμμετοχή της στο My Style Rocks, η εκρηκτική ξανθιά, κατάφερε να γίνει γνωστή σε σύντομο χρονικό διάστημα και να «αρπάξει» από τα μαλλιά την ευκαιρία που της δόθηκε να δει τους ακόλουθούς της στο Instagram να εκτοξεύονται. Η καλλονή που ζει στη Θεσσαλονίκη, έκανε επιχειρηματικό άνοιγμα με τις δυο εταιρίες όπου εμπορεύονται γυναικεία ρούχα (Bubblegun) και γυαλιά ηλίου (Ranjers), τα οποία φυσικά διαφημίζει η ίδια ως μοντέλο και ταυτόχρονα επιμελείται τις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζει στον λογαριασμό της.
Την ίδια στιγμή, η Ιωάννα Τούνη η οποία πλέον μετρά περισσότερους από 781.000 followers στο Instagram εκμεταλλεύτηκε με έξυπνο τρόπο την ζήτηση των εταιριών να διαφημίσει τα προϊόντα τους μέσα από τα social media, καταφέρνοντας να εκτοξεύσει τα έσοδά της.
Το protothema.gr, δημοσίευσε τον «τιμοκατάλογο» και τις υπηρεσίες που προσφέρει η εκρηκτική influencer για τις συνεργασίες της, διευκρινίζοντας μάλιστα ότι σε κάθε ποσό θα πρέπει να υπολογίζεται και ο Φ.Π.Α.
«Για 1 post (φωτογραφία) στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram, καθώς και 1 story, το κόστος ανέρχεται στα 1.200 ευρώ. Η τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς swipe-up) είναι στα 350 ευρώ. Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο 24ωρο (όση και η διάρκεια που παραμένει online κάθε story στο Instagram). Η προσθήκη swipe-up κοστίζει 50 ευρώ, όπως και εκπτωτικού κωδικού.
Όσον αφορά τον Διαγωνισμό, έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο -που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό- το κόστος ανέρχεται στα 5.000 ευρώ (+ΦΠΑ). Το πακέτο Giveaway περιέχει 1 post (φωτογραφία διαγωνισμού) καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά stories. Το Giveaway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο Instagram κατά 30.000-90.000 και η προτεινόμενη διάρκεια του διαγωνισμού είναι 2 εβδομάδες. Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας -μεγάλος- διαγωνισμός κάθε φορά, οπότε πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα τη συμφωνία ώστε να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία» αναφέρει στην επιστολή της η Ιωάννα Τούνη.
Η Ιωάννα Τούνη θέλοντας να αποδείξει πόσο καλά γνωρίζει την δουλειά της προσθέτει: «συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού, οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σίγουρα, όμως, η συνολική αξία των επάθλων για τους νικητές θα πρέπει να ξεπερνά τα 3.000 ευρώ. Τέλος, για να φτάσουμε να διεξάγουμε έναν διαγωνισμό στο προφίλ μου, θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια stories ή post, ώστε η εταιρεία σας να είναι πιο οικεία στο κοινό μου».
Η Ιωάννα στην επιστολή της φροντίζει να αποδείξει ότι γνωρίζει την απήχηση της υπηρεσίας που προσφέρει και τονίζει: «όποια και εάν επιλέξετε από τις 3 παραπάνω υπηρεσίες (post, story, giveaway) υπάρχει από την πλευρά σας η δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό -που θα ποστάρω η ίδια- στο Instagram ή στο Facebook της εταιρείας σας. Για οτιδήποτε άλλο, πχ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενες, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κ.λπ., θα πρέπει να το συζητήσουμε περαιτέρω, ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας» αναφέρει και κλείνει προσθέτοντας ότι είναι στη διάθεση των πελατών της να στείλει στατιστικά του λογαριασμού της στο Instagram για να «διαπιστώσουν και οι ίδιοι την δυναμική της πιθανής συνεργασίας».