Ζευγάρι στη ζωή, ζευγάρι και στην τέχνη; Όλο και πιο έντονα ακούγεται στα θεατρικά πηγαδάκια ότι πλησιάζει η ώρα που ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Μπισμπίκης θα σκηνοθετήσει στο θέατρο, και μάλιστα σε μιούζικαλ, την αγαπημένη του Δέσποινα Βανδή για να αναδείξει επί σκηνής το μεγαλύτερο ατού της: τη φωνή της!
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, δεν θα είναι η πρώτη φορά, αφού και τον Δεκέμβριο του 2016 η δημοφιλής τραγουδίστρια πρωταγωνιστούσε στο μιούζικαλ «Mamma mia» που είχε ανέβει στο θέατρο Ακροπόλ. Η παράσταση παιζόταν επί δύο συνεχείς χρονιές με τεράστια επιτυχία, μια και ήταν διαρκώς sold out οι παραστάσεις.
Μάλιστα η Βανδή τιμήθηκε το 2017 με το βραβείο «Σοφία Βέμπο» στα Κορφιάτικα Βραβεία για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο ως Ντόνα, μπαίνοντας έτσι δυναμικά στον χώρο του μιούζικαλ πρώτη φορά στην καριέρα της.
Περιοδεία
Το καλοκαίρι του 2018 η Βανδή μαζί με τον θίασο έκανε περιοδεία σε ολόκληρη την Ελλάδα, με αποτέλεσμα ένα σύνολο 300 παραστάσεων επί δύο συναπτά έτη, με πάνω από 200.000 εισιτήρια. Η ενασχόληση της Βανδή με το θέατρο όμως δεν σταμάτησε εκεί, αφού και το καλοκαίρι του 2019 πρωταγωνίστησε στη μουσικοθεατρική παράσταση των Ρέππα- Παπαθανασίου με τίτλο «Το δικό μας σινεμά» στο θέατρο Άλσος.
Έτσι, λοιπόν, ο Βασίλης Μπισμπίκης, που έχει πάρει διθυραμβικές κριτικές για τη θεατρική παράσταση «Άνθρωποι και ποντίκια» στον τεχνοχώρο Cartel, ενώ υπογράφει και τη σκηνοθεσία της παράστασης «Κόκκινα φανάρια» που θα κάνει πρεμιέρα στις 15 Ιανουαρίου στον ίδιο χώρο, πιστεύει πολύ στο θεατρικό ταμπεραμέντο της Δέσποινας της καρδιάς του και δη στο μιούζικαλ, καθώς έχει τη δυνατότητα να τραγουδήσει και να ξεδιπλώσει όλο το καλλιτεχνικό ταλέντο της.
Άνθρωποι από το περιβάλλον του ζευγαριού μετέφεραν στην «Espresso» ότι ο Μπισμπίκης σκέφτεται πολύ σοβαρά να σκηνοθετήσει τη Δέσποινα σε ένα μιούζικαλ που θα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της. Δεν είναι τυχαίο που η Βανδή στην πρώτη εμφάνισή της μετά την περιπέτειά της με τον κορωνοϊό βρέθηκε στο θέατρο του καλού της για να δει τις πρόβες της παράστασης «Κόκκινα φανάρια», δείχνοντας έμπρακτα προς το πρόσωπό του πόσο είναι δίπλα του σε αυτό το νέο σκηνοθετικό βήμα του.