Αυλαία απότομα έριξε η εκπομπή της Νικολέττας Ράλλη στο Οpen «Αυτό είναι σαββατοκύριακο» και σύμφωνα με τα δημοσιογραφικά «πηγαδάκια» φαίνεται πως όλο αυτό το διάστημα υπήρχαν θέματα με την εταιρία παραγωγής.
Τη διακοπή της εκπομπής της μίλησε η παρουσιάστρια στην κάμερά της εκπομπής «Super Κατερίνα» που αποκάλυψε ότι: «Η αλήθεια είναι ότι όταν επέστρεψε η κανονική ροή του Open μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία εγώ θεωρούσα ότι θα ξεκινήσω μαζί με τις άλλες παραγωγές αλλά δεν το είδα να γίνεται. Δεν είχα καμία ενημέρωση από την παραγωγή, πολλές φορές δεν μου σήκωναν ούτε το τηλέφωνο. Το ένιωθα δεν έπεσα από τα σύννεφα όταν δεν ξεκινήσαμε» αποκάλυψε.
Πριν λίγες ημέρες η Νικολέτα Ράλλη έκανε ένα Q&A στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram όπου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο telemarketing που γινόταν στην εκπομπή του Σαββατοκύριακου, αποκαλύπτοντας πως δεν θα ξαναέμπαινε στην διαδικασία να ξανακάνει εκπομπή που θα έδινε τόσο πολύ χρόνο στην τοποθέτηση προϊόντων.
«Είναι κάτι που το γνώριζα από πριν. Αν με ρώταγες τώρα, δε θα το ξαναέκανα. Ίσως για λίγα προϊόντα επιλεκτικά και για πολύ λιγότερο χρόνο. Σέβομαι το τελεμάρκιτινγκ και τον κόσμο που το έχει ανάγκη για να αγοράζει πράγματα (πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί!), όχι όμως να μου “χαλάει” την ροή της εκπομπής και την τόση ποιοτική και μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλα τα παιδιά», τόνισε.
Το γεγονός αυτό σχολιάστηκε από την εκπομπή «Happy Day» με την Σταματίνα Τσιμτσιλή να σχολιάζει ότι: «Μάλλον η Νικολέττα Ράλλη ενώ λέει ότι δεν καίγεται να ξαναγυρίσει, ήθελε να γυρίσει… Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται πώς αποδέχτηκε ένα concept που ξέρεις ότι έχει θέματα. Δηλαδή όσο κι αν θέλεις να κάνεις ποιοτική και καλή ροή, όταν έχεις τόσο τηλεμάρκετινγκ και τόσα εμπορικά, δεν είναι εύκολο…
Όταν είσαι τόσο επιλεκτικός και τόσο δύσκολος ε δεν πρέπει να πεις ναι σε αυτό το concept. Βρε Νικολέττα εσύ που είσαι τόσο έξυπνο κορίτσι, ήξερες ότι αυτό το concept έχει θέματα από παντού. Είναι μια χορηγική εκπομπή που γίνεται για να πουληθούν τα προϊόντα του κ. Βρυώνη. Το ξέρει όλη η πιάτσα αυτό.
Άμα θέλεις να είσαι τόσο επιλεκτικός και να κάνεις μια δουλειά που έχει περιθώριο να πετύχει, πρέπει να διαλέξεις και το ανάλογο concept. Αυτό είναι που σκέφτομαι…»
Την δήλωση αυτή κλήθηκε να σχολιάσει η Νικολέτα Ράλλη η οποία στην προσπάθειά της να ξεκαθαρίσει την θέση της ανέφερε πως: «Δεν είμαι χαζή ήξερα ότι το τηλεμάρκετινγκ μπορεί να κάνει ζημιά σε μία εκπομπή. Μπορεί να κάνει περισσότερη ζημιά, όμως, όταν διαπίστωσα – γιατί δεν το γνώριζα – ότι κολλάει με τις διαφημίσεις και στις διαφημίσεις παίζει καπάκι το προϊόν που παίζαμε για 10 λεπτά».