Η Ελένη Τσολάκη, με την ιδιαίτερη ευαισθησία που τη διακρίνει και θέλοντας να στηρίξει με τον δικό της τρόπο την πολύ σημαντική προσπάθεια της Πανελλήνιας Ενωσης Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη, γίνεται πρέσβειρα της καμπάνιας «Η δύναμη του κύκλου μας» για τα παιδιά με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1.
Ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 1 (ΣΔτ1) είναι μια αυτοάνοση χρόνια πάθηση που πλήττει κατά κύριο λόγο τα παιδιά και τους εφήβους. Στην Ελλάδα, περισσότερα από 150 παιδιά ετησίως διαγιγνώσκονται με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1, ενώ παγκοσμίως ο αριθμός των διαγνωσμένων παιδιών και εφήβων υπερβαίνει το 1.100.000! Ο ΣΔτ1 δεν κληρονομείται, δεν προλαμβάνεται και δεν «κολλάει». Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε κάθε παιδί.
Η παρουσιάστρια μιλώντας για την καμπάνια ανέφερε χαρακτηριστικά στην Espresso: «Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη που με προσέγγισαν από την Πανελλήνια Ενωση Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη για να συνεισφέρω με τον δικό μου τρόπο σε αυτόν τον σημαντικό σκοπό και τον μεγάλο αγώνα που δίνουν τα παιδιά με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1. Η εκπομπή “Openweekend” στο Open, στο πλαίσιο όλης της χρονιάς, θα κάνει δράσεις, θα καλεί επιστήμονες για να ενημερώσουν γονείς και παιδιά για τον σακχαρώδη διαβήτη». Και πρόσθεσε: «Διανύω μια πολύ δημιουργική και όμορφη περίοδο στην εκπομπή. Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει την προσπάθεια του “Openweekend” να παραμείνει μια αμιγώς ψυχαγωγική παραγωγή, μακριά από την ενημέρωση και με αποκλειστικές ειδήσεις, συνεντεύξεις από το καλλιτεχνικό και τηλεοπτικό ρεπορτάζ. Είμαι πολύ καλά φέτος επαγγελματικά και πολύ χαρούμενη, γιατί οι κόποι μας έχουν αρχίσει να ανταμείβονται, καθώς και η προσήλωσή μας στις καλές ειδήσεις».
Η καμπάνια της ΠΕΑΝΔ, λοιπόν, «Η δύναμη του κύκλου μας» επιχειρεί να ενημερώσει και να ξεκαθαρίσει το τοπίο από στερεότυπα και προκαταλήψεις για τον ΣΔτ1, κάνοντας κατανοητό σε όλους ότι ο διαβήτης είναι μια διαχειρίσιμη χρόνια πάθηση και δεν πρέπει να αισθάνεται κανείς άβολα μιλώντας γι’ αυτόν. Η Ελένη Τσολάκη φωτογραφήθηκε μαζί με τα παιδιά της ΠΕΑΝΔ και όλοι μαζί έδωσαν το μήνυμα για την αναγκαιότητα της ενημέρωσης γύρω από την ασθένεια, ώστε να αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και, προ πάντων, χωρίς προκαταλήψεις!
Κάνοντας ένα ακόμη βήμα, η ΠΕΑΝΔ, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Η δύναμη του κύκλου μας», δημιουργεί το πρώτο συλλεκτικό κόσμημα -μια καραμέλα!-, εμπνευσμένη από τη δύναμη των παιδιών με Σδτ1, σε χρώμα μπλε και από τον μπλε κύκλο, που αποτελεί το παγκόσμιο σύμβολο του