Ο Οίκος Gucci λανσάρει ένα πλέον προσιτό προϊόν για όσους επιθυμούν να αγοράσουν κάτι που να φέρει την υπογραφή του, απλά πρέπει να ξέρει ότι δε θα μπορεί να το φορέσει στην κανονική ζωή.
- Από την Έλενα Φάκου
Ο οίκος Gucci, και πιο συγκεκριμένα ο καλλιτεχνικός του διευθυντής Alessandro Michele είχε μια επιχειρηματική ιδέα που απευθύνεται πραγματικά σε τεράστιο κοινό, το οποίο δεν μπορούσε ως τώρα να αγοράσει αυθεντικά προϊόντα του συγκεκριμένου brand. Τώρα όμως, με μόλις 10 ευρώ, μπορεί να κάνει δικά του sneakers με την υπογραφή του luxury οίκου μόδας. Υπάρχει βέβαια ένα “αλλά”.
Τα Virtual 25 όπως λέγεται το μοντέλο είναι μεν sneakers και δε αυθεντικά, αλλά είναι ψηφιακό και όχι ένα ζευγάρι παπούτσια που μπορείς να φορέσεις στην πραγματική ζωή. Αυτό που αγοράζεις είναι στην ουσία ένα φίλτρο, το οποίο όταν στρέψεις το smartphone σου στα πόδια σου, τα εμφανίζει να τα φοράς χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Με λίγα λόγια είναι σα να τα φοράς, αλλά δεν τα φοράς.
Η συγκεκριμένη μέθοδος, έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν, δίνοντας στους υποψήφιους αγοραστές τη δυνατότητα να προβάρουν τα προϊόντα πάνω τους, προσωπικά το έχω κάνει με γυαλιά ηλίου- ώστε να δουν εάν τους αρέσουν και να προχωρήσουν σε αγορά. Ωστόσο, ο οίκος Gucci είναι ο πρώτος που λανσάρει το συγκεκριμένο φίλτρο προς πώληση.
Σε περίπτωση που θέλεις να έχεις μερικές φωτογραφίες με αυθεντικά sneakers Gucci, που σου κόστισαν 10 ευρώ, τώρα μπορείς. Αυτό που δεν μπορείς είναι να τα φορέσεις και να πας μια βόλτα. Εδώ παίζει ρόλο, πόσο και αληθινή θέλεις να είναι η ψηφιακή σου εικόνα.