Κόρη του μαικήνα Δάκη Ιωάννου, η Μαρία Ιωάννου φαίνεται ότι έχει κληρονομήσει το ταλέντο του πατέρα της όσον αφορά την τέχνη, και τη γλυκύτητα της μητέρας της Λιέττας.
Με δύο γάμους και δύο διαζύγια στο ενεργητικό της, καλή μάνα και σύντροφος, εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο που είναι ζευγάρι με τον γοητευτικό επιχειρηματία Αλιόσα Γκρίσιν, όπως πρώτη η στήλη και η «Εspresso» είχαν αποκαλύψει, λάμπει από ευτυχία.
Το rock ερωτευμένο ζευγάρι πέρασε μαζί το φετινό καλοκαίρι -μακριά, όπως πάντα, από κοσμικότητες και νεοπλουτίστικα σόου-, από την Κέρκυρα ως την Υδρα, με αγαπημένους φίλους του, αλλά και διεθνούς φήμης καλλιτέχνες, όπως ο Jeff Koons και ο George Condo.
Ομως μεγάλη σημασία για την «ψυχή» του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ είχε η δεύτερη έκθεση της εικαστικού στην γκαλερί The Breeder του Στάθη Παναγούλη και του Γιώργου Βαμβακίδη με τίτλο «Thirsty» και εκφράζει τη δίψα, έναν πόθο για δημιουργία που ποτέ δεν ικανοποιείται, και η οποία ολοκληρώνεται σήμερα, Σάββατο 31 Αυγούστου.
Τα έργα
Σε αυτή την έκθεση με έργα που δημιούργησε με βάση την αγάπη και τον έρωτα, σε μία από τις ωραιότερες περιόδους της ζωής της (όπως λένε στην «Εspresso» φίλοι της που τη γνωρίζουν χρόνια), επεξεργάζεται απελευθερωμένα τη συναισθηματική λεπτομέρεια των σωμάτων, αποκαλύπτει καλοκρυμμένα σημεία σαν μυστικά περάσματα –ένα μικρό τατουάζ που ξεπροβάλλει από την άκρη ενός εσωρούχου, ένα κενό ανάμεσα στους γλουτούς–, κάπως ντροπαλά, καθόλου επιδεικτικά, πολύ σέξι, με απρόκλητη γοητεία.
Βάζει όλη τη δύναμη στα άκρα, στη σχέση με τα άκρα, αυτά που κινούν το ανθρώπινο σώμα και την ίδια, προκαλώντας τη να κάνει το επόμενο βήμα. Αυτά τα σώματα μπορεί να ανήκουν σε οποιαδήποτε γυναίκα. Καθώς στέκεσαι μπροστά τους, ανακαλύπτεις μια μύχια συγγένεια. Συνειρμικά θα μπορούσε να εκφράζει μια εποχή του χρόνου ή να αποκαλύπτει μια βαθιά επιθυμία, τη δίψα, έναν διαρκώς ανικανοποίητο πόθο δημιουργίας, την κατάσταση μιας γυναίκας που βρήκε τον εαυτό της ανακαλύπτοντας και αποκαλύπτοντας τα σώματα των γύρω της, τα οποία μεταμορφώνει με ένα χάδι αγάπης και αποδοχής.