Όσα έγιναν στο γαμήλιο πάρτι της Θεοδώρας στα ιστορικά «Αστέρια»!

Ντισκομπάλα με... κορόνα

Must Read

Οι κυρίες πέταξαν τα ακριβά τους γοβάκια, οι κύριοι τα φράκα, τα μπονζούρ και τις βελάδες, και χόρεψαν με μπαλαρίνες και κοστούμια στην πίστα του υπερπολυτελούς ξενοδοχείου «One&Only Aesthesis», ως καλεσμένοι στο επίσημο γαμήλιο πάρτι της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του τρισευτυχισμένου δικηγόρου, γαμπρού Μάθιου Κουμάρ.

  • Από τον Δημήτρη Λυμπερόπουλο

Τα παλιά ιστορικά «Αστέρια» της Γλυφάδας έζησαν τις παλιές τους δόξες και τα μεγαλεία, με τους γαλαζοαίματους που έδωσαν το «παρών» τόσο στο γαμήλιο γλέντι όσο και στις βίλες και τις σουίτες του, καθώς όλο το ξενοδοχείο, με την υψηλή αισθητική και τις αστρονομικές τιμές, είχε κλειστεί για τον βασιλικό γάμο.




 

Στο ξενοδοχείο, που δίνει την αίσθηση ενός ιδιωτικού νησιού, καθώς βρίσκεται μέσα σε έκταση 210 στρεμμάτων και εκτείνεται μέχρι την παραλία, δόθηκε αρχικά το επίσημο καθιστό δείπνο.

Τη σεμνή, αλλά εκπληκτική ομολογουμένως ατμόσφαιρα του χώρου γύρω από την πισίνα, με τους εξωτικούς φοίνικες και τον στολισμό των στρογγυλών τραπεζιών με λευκά τριαντάφυλλα και κλαδιά ελιάς, είχε επιμεληθεί η εξπέρ του είδους Φαίη Βαλλίδη. Χιλιάδες κεριά σε όλη την παραλία του ξενοδοχείου χάριζαν φως στη ρομαντική βραδιά αγάπης και ευτυχίας. Όσο για το μενού, ήταν αυτοκρατορικό, σύμφωνα με τα λεγόμενα προσκεκλημένων στην «Εspresso».

Η συγκινητική στιγμή

Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές ήταν η κοπή της τετραώροφης γαμήλιας τούρτας μπροστά σε συγγενείς και φίλους, που γιόρτασαν μαζί με τη Θεοδώρα και τον Μάθιου το ξεκίνημα της νέας τους, κοινής ζωής, υπό τους ήχους του τραγουδιού «This Will Be (An Everlasting Love)» της Natalie Cole.

Η Θεοδώρα έβγαλε την τιάρα και το πέπλο-κειμήλιο, και έμεινε με το νυφικό της Σήλιας Κριθαριώτη, ενώ ο γαμπρός αντικατέστησε το φράκο του με μαύρο κοστούμι. Το ίδιο έπραξαν καi τα αδέρφια και τα ανίψια της νύφης, που έβγαλαν τα μπονζούρ με τις βελάδες και φόρεσαν κοστούμια με άσπρα πουκάμισα. Στους καλεσμένους μοιράστηκε η λευκή μπομπονιέρα από πορσελάνη με σκαλισμένα τα αρχικά των νεονύμφων και τρία κουφέτα στο εσωτερικό της.




Με υπογραφή Κριθαριώτη

Πανευτυχής η μητέρα της νύφης, βασίλισσα Άννα – Μαρία, με την υψηλής ραπτικής τουαλέτα της Σήλιας Κριθαριώτη, συνοδευόμενη από τον συμπαθέστατο και επίσης συνέχεια χαμογελαστό πατέρα του γαμπρού, δεχόταν ευχές και κομπλιμέντα. Πάντως, οι δύο πιο καλοντυμένες κυρίες της βραδιάς ήταν η Μαρί Σαντάλ με το pink nude μάξι φόρεμα του οίκου Louis Vuitton, και η συνυφάδα της, Νίνα Φλορ, που φορούσε ένα pastel maxi φόρεμα σε ντραπέ σχέδιο του οίκου Adam Lippes, το οποίο ταίριαξε με γόβες του διάσημου οίκου Manolo Blahnik.

Η fashion icon ανιψιά της νύφης Μαρία – Ολυμπία, που ήταν μια από τις παρανύμφους του γάμου, άλλαξε μετά το ιερό μυστήριο και φόρεσε λευκό εφαρμοστό φόρεμα με παπούτσια μπαλαρίνες και ξεσάλωσε στον χορό.

Το επίσημο δείπνο εξελίχθηκε μετά την αποχώρηση των μεγάλων σε ηλικία καλεσμένων σε χορευτικό ντίσκο πάρτι (μακριά από ζεϊμπέκικα και Δραπετσώνες), με πρωταγωνίστριες σε μεγάλα κέφια τη Μαρία – Ολυμπία, τη θεία της, πριγκίπισσα Αλεξία, με τα παιδιά της, τη Νίνα Φλορ, αλλά και τους γιους του πρίγκιπα Παύλου.

Δηλητήριο από την Άννα του «Σερ» για την «Δραπετσώνα του Στέμματος»

Αλήθεια, πού την έμαθε τη «Δραπετσώνα» η Θεοδώρα Γλίξμπουργκ και τη χόρεψε κιόλας στο pre-wedding party της με τον Μάθιου Κουμάρ που πραγματοποιήθηκε (σκανδαλωδώς και με της ευλογίες της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη!) στο Βυζαντινό Μουσείο; Να ξέρει, άραγε, η κόρη του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου και της Άννας – Μαρίας κατά πού πέφτει η εν λόγω περιοχή στην Αττική; Διότι το να γνωρίζει την ιστορία του τραγουδιού που έγραψε ο Τάσος Λειβαδίτης, μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης και ερμήνευσε ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης θεωρείται μάλλον απίθανο. Αν ήξερε πως η «Δραπετσώνα» δημιουργήθηκε την εποχή που η βασιλεία στην Ελλάδα ήταν εν μέρει υπεύθυνη για όσα περιγράφουν οι στίχοι -την ανέχεια και τις άθλιες συνθήκες στις οποίες ζούσε η πλειονότητα των Ελλήνων-, τότε σίγουρα δεν θα είχε το θράσος να χορέψει κιόλας!

 

«Παρ’ το στεφάνι μας, παρ’ το γεράνι μας, στη Δραπετσώνα πια δεν έχουμε ζωή! Κράτα το χέρι μου και πάμε, αστέρι μου, εμείς θα ζήσουμε κι ας είμαστε φτωχοί…» λένε, μεταξύ άλλων, τα λόγια του τραγουδιού του «Σερ» που έγινε ύμνος στα χείλη της φτωχολογιάς – λέξη μάλλον άγνωστη για τη Θεοδώρα και τα λοιπά «πριγκιπόπουλα» του έκπτωτου (και μακαρίτη!) βασιλιά της Ελλάδας. Δεν ήταν τυχαίο που η κόρη του αξέχαστου Γρηγόρη Μπιθικώτση, Άννα, άφησε χθες αιχμές μέσω του «Πρωινού» για το σχεδόν σουρεαλιστικό στιγμιότυπο που εκτυλίχθηκε στο Βυζαντινό Μουσείο, με τους βαθύπλουτους νιόπαντρους να λικνίζονται στον ρυθμό του τραγουδιού της φτωχολογιάς.

«Ένιωσα ένα περίεργο συναίσθημα, γιατί αυτό το τραγούδι το έχει τραγουδήσει ο πατέρας μου, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, και απευθυνόταν σε έναν λαό που έζησε τη φτώχεια, τη δυστυχία, την προσφυγιά… Είδαμε ένα ζευγάρι να χορεύει σε μια στιγμή ευτυχίας του μια λάθος επιλογή τραγουδιού, η οποία δεν ταίριαζε με τα δικά τους βιώματα. Αυτό οπωσδήποτε προκαλεί λίγο θλίψη, για να μην πω πολύ…» είπε η Αννα Μπιθικώτση. «Η “Δραπετσώνα” είναι ένα τραγούδι «σύμβολο» για τους πρόσφυγες, για τη φτωχολογιά, για τους εργάτες, για την Ελλάδα μας. Πρέπει να τα σεβόμαστε αυτά τα τραγούδια και οι επιλογές, όταν θα γίνονται, να γίνονται ανάλογα με τα βιώματα καθενός μας. Οι βασιλικές οικογένειες έχουν άλλα βιώματα από τα βιώματα μιας Δραπετσώνας. Δεν ταίριαζε, κατά τη γνώμη μου, και αυτό λιγάκι με απογοήτευσε» πρόσθεσε.




 

Πηγή: Εφημερίδα Espresso

Διαβάστε ακόμα: Ευλογία και ευχές από τον Αρχιεπίσκοπο στους μελλονύμφους Θεοδώρα και Μάθιου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. αλλά αλήθεια δεν καταλαβαίνω πώς “η βασιλεία στην Ελλάδα ήταν εν μέρει υπεύθυνη για όσα περιγράφουν οι στίχοι -την ανέχεια και τις άθλιες συνθήκες στις οποίες ζούσε η πλειονότητα των Ελλήνων. Κυβέρνηση δεν υπήρχε κι αν ναι, ποια/ποιες;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This