Ο Αργύρης Χατζηδιάκος είναι απόφοιτος πολιτικών επιστημών, αλλά παράλληλα από τα 18 του ασχολείται με τη μόδα ξεκινώντας ως στιλίστας. Τα τελευταία έξι χρόνια ξεκίνησε το δικό του brand Garçon Sauvage, όπου σχεδιάζει τη δική του σειρά για άνδρες και ξεχωρίζει για το επίπεδο της δουλειάς του.
- Από τη Σούζη Στεφανίδη
Στη Θεσσαλονίκη είναι ένα πολύ γνωστό πρόσωπο, ωστόσο τις τελευταίες μέρες τον έμαθε όλη η Ελλάδα μέσα από το βίντεο που έκανε στα εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης πίνοντας σαμπάνια σε βαγόνι και φορώντας φυσικά δικές του δημιουργίες. Η στήλη τον βρήκε και καταλάβαμε γιατί είναι από τα πρόσωπα της πόλης. Λατρεύει τη Θεσσαλονίκη και για αυτό τον λατρεύει και η Θεσσαλονίκη.
Αρχίζοντας, δεν γίνεται να μη σε ρωτήσω πώς προέκυψε η έμπνευση αυτού του βίντεο, που φυσικά έγινε viral, με εσένα να απολαμβάνεις τη σαμπάνια σου μέσα στο μετρό!
Γενικότερα είμαστε πολύ ενεργοί στα social media της εταιρίας και αρκετά προσωποπαγής πάνω στο κομμάτι το δικό μου. Αυτό σημαίνει ότι, εκτός από σχεδιαστής του brand, λανσάρω και ο ίδιος τα outfit. Η ιδέα αυτή με το μετρό προέκυψε από ένα προηγούμενο βίντεο που ήδη είχαμε κάνει με ένα ποτήρι dry martini μέσα σε ένα λεωφορείο του ΟΑΣθ, οπότε ήταν κάπως σαν συνέχεια αυτού. Οπότε το μετρό άξιζε μία σαμπάνια. Αλλωστε ή έναρξή του έδωσε μεγάλη χαρά στην πόλη ύστερα από τόσα χρόνια που το περιμέναμε.
Τα πράγματα τρέχουν απίστευτα και ειδικότερα στον χώρο του διαδικτύου. Τελικά είναι τόσο εύκολο να γίνει κάτι viral;
Δεν θα έλεγα πως είναι κάτι εύκολο. Θέλει να έχεις μια πολύ συγκεκριμένη ταυτότητα, θέλει να μην έχεις δεύτερες σκέψεις, θέλει να είσαι πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου και για αυτό που πρεσβεύεις και παρουσιάζεις. Γιατί το να μπεις στη διαδικασία να εκτεθείς στο διαδίκτυο, το οποίο είναι χαοτικό και καθένας μπορεί να έχει μία άποψη για εσένα χωρίς να σε γνωρίζει, σημαίνει πως πρέπει να είσαι έτοιμος. Για να είσαι έτοιμος, πρέπει να τα έχεις πολύ καλά με τον εαυτό σου. Επίσης, η ιδέα που έχεις θα πρέπει να έχει κάτι να πει στον κόσμο.
Την επόμενη μέρα από το βίντεο τι έγινε; Ποια ήταν η ανταπόκριση και ο απόηχος στα σχόλια του κόσμου αλλά και σε νούμερα;
Την επόμενη μέρα υπήρξαν άμεσα έξι αναδημοσιεύσεις από site της πόλης. Το βίντεο έφτασε τις 100.000 προβολές, τα μηνύματα ήταν αμέτρητα και ακόμα και τηλεοπτικά κανάλια, όπως ο Σκάι, έπαιξε το βίντεό μας στις ειδήσεις.
Είσαι ένα πολύ γνωστό πρόσωπο στην πόλη μέσα από την επαγγελματική σου ιδιότητα ως σχεδιαστής μόδας και ιδιοκτήτης του δικού σου brand Garçon Sauvage. Ποια είναι η αίσθησή σου για την αισθητική των Θεσσαλονικιών;
Γενικότερα αυτό που παρατηρούμε στην αγορά είναι μια ομοιογένεια και είναι αυτό που προσπαθούμε να «σπάσουμε» και να προβάλουμε κάτι διαφορετικό μέσα από το όραμά μου με την Garçon Sauvage. Το fast fashion είναι αυτό που έχει κάνει κυρίως τους άντρες να ντύνονται πανομοιότυπα. Στις γυναίκες υπάρχει μεγαλύτερη διαφοροποίηση. Οι άντρες, παρ’ όλα αυτά, είναι λίγο πιο συνηθισμένοι. Εχουν περισσότερα στεγανά στην εμφάνισή τους και έχει ως αποτέλεσμα να βγαίνουν όλοι πολύ κλασικοί και ίδιοι. Ωστόσο, οι γυναίκες προτιμούν τους καλοντυμένους άντρες, μετράει αρκετά πλέον στη σύγχρονη γυναίκα ο σύντροφός της να είναι εξίσου περιποιημένος.
Εδώ δημιούργησες την επιτυχημένη επαγγελματική σου πορεία και εδώ στη Θεσσαλονίκη τη συνεχίζεις με εξαιρετικούς ρυθμούς. Στην Αθήνα θα πήγαινες;
Καταρχάς λατρεύω τη Θεσσαλονίκη για χιλιάδες λόγους. Παρέχει ένα πολύ καλό βιωτικό επίπεδο σε σχέση με την Αθήνα. Μπορείς να ζήσεις πολύ καλύτερα από ό,τι στη μεγαλούπολη με τους χαοτικούς της ρυθμούς και εμένα προσωπικά στην καριέρα μου αυτή η μικρή αγορά, με τις δυσκολίες που μπορεί να έχει, με βοήθησε πολύ, ειδικά στο να ανελιχθώ πιο σύντομα.
Η ιδέα για το επόμενο viral βίντεο ετοιμάζεται ήδη να φανταστώ;
Τώρα έρχεται το απόλυτο γιορτινό mood. Και πού αλλού θα μπορούσε να γίνει αυτό εκτός από την υπέροχα στολισμένη πλατεία Αριστοτέλους, η οποία ειδικά φέτος προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά και στην οποία χτυπάει η καρδιά της πόλης.
Τι θα μας ευχηθείς για το 2025;
Λίγο τετριμμένο αυτό που θα πω αλλά είναι και όλη η ουσία. Υγεία σωματική και ψυχική, γιατί καθημερινά όλοι μας αγωνιζόμαστε για να φέρουμε εις πέρας τους προσωπικούς μας στόχους, οπότε χωρίς την υγεία μας τίποτα από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Focus, λοιπόν, στους εαυτούς μας να τους έχουμε καλά.
Πηγή: Espresso