«Προτιμώ να μη μιλάμε»… για το Καλλιμάρμαρο, σιγοτραγουδά η Αννα Βίσση τον τελευταίο καιρό, αφού την κυνηγούν οι… Ερινύες όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι της.
Η γνωστή τραγουδίστρια, που εμφανίζεται μόνη της σε νυχτερινό κέντρο της Αθήνας, ένιωθε μεγάλη ανασφάλεια για όσα έγιναν τη λαμπερή -κατά τα άλλα βραδιά- στο Καλλιμάρμαρο, που όμως έμειναν… μυστικά. Η πολυσυζητημένη συναυλία των 60.000 ατόμων «βούλιαξε» το Παναθηναϊκό Στάδιο, που δεν ήταν κατάλληλο να «σηκώσει» τον μεγάλο αριθμό. Μια μέρα μετά τη συναυλία εκατοντάδες κόσμου, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ανέφεραν πως κινδύνεψαν να ποδοπατηθούν κατά την έξοδό τους εξαιτίας των ελλιπων μέτρων ασφαλείας!
Ακόμα κι εκείνοι που αναχώρησαν μισή ώρα νωρίτερα γιατί φοβήθηκαν μήπως τραυματιστούν αφού είχαν και παιδιά μαζί τους ήταν στην ουρά πολλή ώρα. Ηταν κάτι αναμενόμενο για να το προβλέψει οποιοσδήποτε και πόσο μάλλον εκείνη που εξαιτίας της βρέθηκαν όλοι εκεί. Βλέπετε, αρκεί η απλή λογική για να καταλάβει κάποιος πως το Παναθηναϊκό Στάδιο δεν ήταν λειτουργικό με τόσο κόσμο. Αναλογιστείτε πόσες εισόδους έχει. Δύο από δεξιά και δύο από αριστερά για τις κερκίδες και μία για την αρένα. Κάντε τώρα σύγκριση με το ΟΑΚΑ που φιλοξενεί 60.000 για συναυλίες, με τελευταία εκείνη των Coldplay που το γέμισε ασφυκτικά. Εχει 35 θύρες για να μπει και να βγει ο κόσμος! Η Αννα Βίσση δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του κόσμου αλλά για το ποσό που θα βάλει στην τσέπη της, αφού τα χιλιάδες εισιτήρια που κόπηκαν έφεραν κέρδη που ξεπέρασαν το 1.300.000 ευρώ.
Την ίδια στιγμή τη λούζει «απόλυτος» ιδρώτας και για τα δίχτυα που έχει απλώσει η ΑΑΔΕ σε γνωστούς καλλιτέχνες! Με μια διαρκή, συντονισμένη και απόλυτα στοχευμένη επιχείρηση, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αξιοποιεί τα όπλα της τεχνολογίας, όπως το σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης με ειδικό αλγόριθμο, και ξεσκεπάζει πολλά παραπτώματα, όπως απόκλιση δαπανών με τα δηλωθέντα εισοδήματα. Γεγονός που της χαλά την ηρεμία και τη γεμίζει με φόβους μπας και κάνει κανένα… λάθος ο αλγόριθμος!
Πηγή: Espresso