Η κυβέρνηση προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, αλλά δεν τα καταφέρνει. Είναι και παραείναι.
Όσο και να προσπαθεί να πείσει ότι η επιλογή των ΜΜΕ που πήραν την κρατική διαφήμιση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», ήταν διαφανής και αξιοκρατική, τόσο τα στοιχεία περί του αντίθετου πληθαίνουν, με κερασάκι στην τούρτα τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα ο Στέλιος Πέτσας.
Κανένα κριτήριο δεν υπήρξε για το πώς θα μοιραστούν τα 20 εκατομμύρια στα ΜΜΕ, παρά μόνο χρυσοπληρώθηκε μια ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία για να μοιράσει σε όποιον ήθελε τα χρήματα της καμπάνιας, ακόμα και σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες.
Μια εξ αυτών ήταν το site protoeidisi.com του Μένιου Φουρθιώτη, ενώ μια άλλη ήταν το wishmag.gr, το οποίο τελευταία φορά είχε ενημερωθεί το 2010, αλλά παρόλα αυτά, είχε δοθεί εντολή να λάβει 2.000 ευρώ!
Με τη δημοσιοποίηση της λίστας, διευκρινίστηκε πως ΔΕΝ τιμολογήθηκαν τελικά οι παραπάνω ιστοσελίδες, άρα δεν πήραν και χρήματα, ενώ μηδενικό τιμολόγιο είχαν και τα: apokaliptikalive.gr, DIDYMOTEICHO.NET (ήταν να πάρει 1.000 ευρώ), ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ ΑΧΑΪΑΣ (ήταν να πάρει 2.000 ευρώ) και ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΡΑΔΙΟ ΡΟΥΜΕΛΗ 98 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ (ήταν να πάρει 1.000 ευρώ).
Δείτε επίσης: Ελληνική ιστοσελίδα δώρισε στο ΕΣΥ το ποσό που της αναλογούσε από την κρατική καμπάνια και το Υπουργείο «το έθαψε»!