Μόνο τα κλάματα δεν έχουν βάλει ακόμη τα στελέχη των τηλεοπτικών καναλιών με τα μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης που βλέπουν κάθε μέρα στα κινητά τους για πολυδιαφημισμένες παραγωγές τους!
Τα «ραβασάκια» που στέλνει η Νielsen με τους πίνακες τηλεθέασης δείχνουν τη ζοφερή πραγματικότητα και ο τηλεοπτικός απολογισμός του Σεπτεμβρίου συνολικά είναι αποθαρρυντικός, καθώς οι περισσότερες εκπομπές κάνουν πολύ «χαμηλές πτήσεις» τηλεθέασης. Τα μόνο προγράμματα που τα πάνε καλά από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν και βλέπουν τηλεθεάσεις πάνω από 27% είναι οι «Αγριες Μέλισσες» του ΑΝΤ1 και το «GNTM» στο Star.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την τελευταία εβδομάδα υπάρχει μια έντονη γκρίνια στα διευθυντικά γραφεία των καναλιών, καθώς η πρώτη γεύση -λίγες μόλις εβδομάδες μετά τις πρεμιέρες- είναι πικρή. Οι διευθυντές προγράμματος τόσο στην ενημέρωση όσο και στην ψυχαγωγία προσπαθούν να μεταφέρουν τις τελευταίες ημέρες τις εκπομπές τους σε άλλες ώρες μετάδοσης για να μην πέφτουν πάνω σε παραγωγές σταθμών που πάνε καλύτερα από τις δικές τους. Το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στα ψυχαγωγικά μαγκαζίνο, τα οποία είναι σαν να έχουν κοπιάρει όλα την ίδια θεματολογία από τον πρωί έως το απόγευμα και να βομβαρδίζουν τον τηλεθεατή με το ίδιο προϊόν, προσπαθώντας να του κάνουν πλύση εγκεφάλου, ενώ υπάρχουν δημοσιογράφοι στο δυναμικό τους με έμπνευση και φαντασία, οι οποίοι θα μπορούσαν να κάνουν πλούσιο ρεπορτάζ.
Έχουν έγνοιες τα κορίτσια
Για να πάρουμε μια γεύση τι συμβαίνει αυτήν τη στιγμή στην τηλεόραση, αρκεί να δούμε την τηλεθέαση της ψυχαγωγικής εκπομπής «The Booth» (στο Open) με την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, τη Σοφία Μουτίδου, τη Σοφία Κουρτίδου, την Κρυσταλλία, η οποία αγγίζει το 3,6%, ενώ το καλοκαίρι «πήγαινε σφαίρα» και έπιανε διψήφια νούμερα.
Στον ΑΝΤ1 ένα από τα πιο δημοφιλή τηλεπαιχνίδια, το «Still Standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου, συγκεντρώνει 7,2% στο δυναμικό κοινό, νούμερα που και η ίδια η παρουσιάστρια δεν θα έχει ξαναδεί στην καριέρα της. Το κανάλι του Αμαρουσίου ήδη άλλαξε την ώρα προβολής του τηλεπαιχνιδιού.
Οι τηλεθεατές μοιάζουν να έχουν… αποχωρήσει από την TV ακόμη και από εκπομπές που παρουσιάζουν δημοφιλείς σταρ, όπως η Φαίη Σκορδά, καθώς το «Πρωινό» που παρουσιάζει δεν ξεπέρασε ποτέ το 11%.
Μεγάλο πρόβλημα έχει και ο Alpha με τις εκπομπές της Ηλιάνας Παπαγεωργίου «POP UP», με 8% στο σύνολο, της Ελεονώρας Μελέτη, που φτάνει στο 8,3%, αλλά και το «Bachelor», το οποίο φτάνει στο 11,4%. Η κριτική που γίνεται πάνω στο συγκεκριμένο reality αφορά την επιλογή των παικτών που συμμετέχουν, η οποία χαρακτηρίζεται ακαλαίσθητη. Ακόμη και το πρωινό μαγκαζίνο «Happy day στον Alpha» συγκεντρώνει πρώτη φορά στο σύνολο 9,9%.
Βαρύ το κλίμα
Στους διαδρόμους του σταθμού το κλίμα είναι βαρύ και μάλιστα για συγκεκριμένα στελέχη, που έχουν και την ευθύνη του προγράμματος, δεδομένου ότι το πρόβλημα όπως παρουσιάζεται δεν είναι μεμονωμένο, αλλά συνολικό. Δηλαδή, τόσο για το πώς δομήθηκαν οι νέες ζώνες όσο και για το περιεχόμενο ορισμένων εκπομπών. Τα νεύρα είναι τεταμένα και οι πρώτες εντάσεις -μεταξύ παρουσιαστών και διευθυντών προγράμματος- είναι γεγονός… Ωστόσο γίνεται προσπάθεια να πέσουν οι τόνοι και κυρίως να βρεθούν λύσεις ώστε να ενισχυθούν τα προγράμματα που εμφανίζονται αδύναμα στον ανταγωνισμό. Στο Star θα δοθούν εσπευσμένα λύσεις στο πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Στη φωλιά των Κου Κου», που σημειώνει 7,2% τηλεθέαση στο σύνολο. Οι πρώτες «ενέσεις» θα γίνουν με περισσότερο υλικό από το «GNTM». Από την άλλη μεριά, στο Μega φωνάζουν «Πάμε, Δανάη», αλλά η νέα παρουσιάστρια Δανάη Μπάρκα στο δυναμικό κοινό έχει κολλήσει στο 8%.
Ακόμη και στον Σκάι οι τηλεθεατές πήραν μια υπερδόση από το άθλιο «Big Brother» και του γύρισαν την πλάτη, με νούμερα που φτάνουν στο 12%, ενώ το πουλέν Ιωάννα Μαλέσκου φτάνει με το «Love it» έως το 10% maximum. Η κρίση στο «μαγικό γυαλί» είναι καθολική και αυτό θα φέρει «ψαλίδισμα», όπως λέγεται, ακόμη και σε συμβόλαια γνωστών παρουσιαστών.
Πηγή: Espresso