«Έλυσε» χειρόφρενο η ραδιοφωνική εκπομπή «Με…ταξί μας» και ήρθε για να μείνει!

Το «δίδυμο» που αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για όλα τα προβλήματα του κλάδου

Must Read

Ένα από τα επαγγέλματα που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα τον τελευταίο χρόνο, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι εκείνο του οδηγού ταξί.

  • Της Ιωάννας Τσέφλιου

Η έξαρση του Covid-19, τα διαδοχικά lockdowns, οι αμέτρητες απαγορεύσεις και οι περιορισμοί έδωσαν τη χαριστική βολή στους οδηγούς, που μετρούν τεράστιες οικονομικές ζημιές χωρίς δυνατότητα αποκατάστασης.

Τα προβλήματά τους βρίσκουν πλέον ευήκοον ους σε ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο. Μέσα στο κλίμα αβεβαιότητας και συνεχούς ανασφάλειας, δύο άνθρωποι που ανήκουν στο ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής), η Ολγα Πετράκη και ο Κώστας Γιαννόπουλος αποφάσισαν ότι τα προβλήματα και οι δυσκολίες των οδηγών ταξί πρέπει να ακούγονται ανοιχτά, να γίνονται θέμα συζήτησης και να μη μένουν απλές σκέψεις που συνεχώς διαιωνίζονται.

Σε συνεργασία με τον διαδικτυακό σταθμό joy radio, την ιδιοκτήτριά του Μαρία Στροκ και τον διευθυντή Σταύρο Μόρτη, άρχισαν μία εκπομπή ενημερωτικού χαρακτήρα, στην οποία ακούγονται τα προβλήματα και τα παράπονα για τις δύσκολες ώρες που βιώνει ο κλάδος, ενώ ταυτόχρονα οι ελεύθεροι επαγγελματίες ενημερώνονται για θέματα που προκύπτουν στην απαιτητική από τη φύση της και δύσκολη δουλειά τους, καθώς βρίσκονται όλη την ημέρα στον δρόμο, εκτεθειμένοι σε κάθε κίνδυνο.

Η πρώτη ραφιοφωνική εκπομπή στο είδος της

«Με τον Κώστα ξεκινήσαμε την εκπομπή “Με…ΤΑΧΙ μας” με πολύ μεράκι και χαρά. Είναι η πρώτη ραδιοφωνική εκπομπή στο είδος της και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό. Μάλιστα, ο Κώστας είναι αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ, οπότε γνωρίζει καλά τα προβλήματα και τα θέματα που αφορούν τους οδηγούς ταξί, στους οποίους απευθύνεται η εκπομπή» εξηγεί στην «Espresso» η Ολγα Πετράκη.

Οπως υποστηρίζει είναι βασικό οι επαγγελματίες οδηγοί να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για το τι πραγματικά συμβαίνει στον χώρο, ώστε να μπορούν να διαμορφώνουν άποψη και να εκφράζουν ιδέες για να βελτιωθεί η κατάσταση.

«Η εκπομπή προοριζόταν για μία ώρα, κάθε Σάββατο στις 19:00, όμως από τις πρώτες ημέρες άρεσε πολύ στους ιδιοκτήτες του σταθμού η χημεία και η δουλειά μας και υπήρχε και τεράστια ανταπόκριση από τους ακροατές, οπότε μας πρότειναν να γίνει δίωρη, έως τις 21.00! Κι εμείς δεχτήκαμε με χαρά» λέει η κυρία Πετράκη.

Η εκπομπή πάει τόσο καλά, που οι παράγοντες του σταθμού ζήτησαν από το «δίδυμο» να αναλάβει και τις δημόσιες σχέσεις! «Είναι πολύ σημαντικό να αγαπάς αυτό που κάνεις και εμείς νοιαζόμαστε πραγματικά για τον κλάδο και τα ζητήματά του» υποστηρίζει η κυρία Πετράκη. Το ραδιοφωνικό δίδυμο αποκαλύπτει στην «Espresso» ότι το βασικό συστατικό της εκπομπής είναι η συνεχής αλληλεπίδραση με τους οδηγούς ταξί. Οσο βρίσκονται στον αέρα, η Ολγα και ο Κώστας δέχονται μηνύματα των ακροατών, τα αναλύουν, δίνουν απαντήσεις σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν τους επαγγελματίες και συνομιλούν με οδηγούς απ’ όλη την Ελλάδα.

Η εκπομπή βασίζεται στην αλληλεπίδραση

«Στόχος μας είναι να μπορέσουμε στο δίωρο της εκπομπής να υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη
αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους μας από κάθε περιοχή της χώρας. Να μιλούν ζωντανά για τα προβλήματά τους, να ακούγεται η φωνή τους, όλα όσα τους έχουν “γονατίσει” τους τελευταίους μήνες και όχι μόνο. Δυστυχώς, οι δυσκολίες που έχουν προκύψει, ειδικά τους τελευταίους μήνες, είναι πολλές και εμείς είμαστε εδώ για να ακούσουμε όποιον οδηγό ταξί θέλει να μιλήσει και να τον βοηθήσουμε στον βαθμό που μπορούμε» επισημαίνει ο κ. Γιαννόπουλος.

Βέβαια, τα σχέδια του διδύμου της εκπομπής «Με… ΤΑΧΙ μας» δεν σταματούν εδώ. «Εχουν πέσει στο τραπέζι και σκέψεις για ζωντανές συνδέσεις με οδηγούς ταξί, που θα ενημερώνουν τους υπόλοιπους επαγγελματίες του κλάδου σχετικά με την κίνηση και τη δουλειά σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, ώστε να κάνουν πιο εύκολη τη βάρδια» εξηγεί.

 

Η μεγάλη ανταπόκριση των ακροατών τούς κάνει να αναζητούν μόνιμα νέους τρόπους για να φέρουν τους οδηγούς ταξί πιο κοντά. «Θέλουμε να είμαστε ενωμένοι με τους συναδέλφους μας, να βρισκόμαστε σε διαρκή αλληλεπίδραση. Γι’ αυτό φτιάξαμε και κανάλι στο YouΤube, προκειμένου να ανεβαίνουν εκεί αποσπάσματα από τις εκπομπές μας και να δίνουμε την ευκαιρία στους οδηγούς να μας ακούσουν, σε περίπτωση που δεν προλάβουν την ώρα που είμαστε ζωντανά. Σε δεύτερη φάση, θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε και μία εφαρμογή, μέσω της οποίας οι συνάδελφοί μας θα συνδέονται κατευθείαν με την εκπομπή, ακόμη κι αν είναι στη δουλειά, χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο ίντερνετ» αποκαλύπτει ο κ. Γιαννόπουλος.

Οι διαδικασίες για την δημιουργία μίας τράπεζας αίματος

Μάλιστα, ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους που έχει θέσει το «δίδυμο» για το 2021 είναι η δημιουργία μίας τράπεζας αίματος! «Λίγο καιρό προτού ξεσπάσει η πανδημία στην Ελλάδα, είχαμε κινήσει διαδικασίες ώστε να δημιουργήσουμε οι οδηγοί ταξί μία τράπεζα αιμοδοσίας, προκειμένου να δωρίζεται αίμα σε συναδέλφους ή και πελάτες που έχουν ανάγκη» λένε, συμπληρώνοντας πως οι διαδικασίες «πάγωσαν» λόγω του lockdown.

«Θέλουμε να πιστεύουμε ότι σύντομα θα καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε αυτό το εγχείρημα, γιατί οι συνάδελφοι που χρειάζονται αίμα είναι αμέτρητοι» καταλήγουν.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This