Βατερλό για τα ριάλιτι εγκλεισμού και μαγειρικής με τα γκουρμέ πιάτα, τη στιγμή που οι εστιάτορες αναζητούν οδηγό επιβίωσης μετά τα μέτρα για εμβολιασμένους πελάτες και μη!
Ετσι λοιπόν ψήθηκαν στα… κάρβουνα από τα μονοψήφια ποσοστά στην τηλεθέαση τα ριάλιτι μαγειρικής τόσο του Σκάι όσο και του ΑΝΤ1, που είχαν απέναντί τους ελληνικές σειρές!
Αυτός που έχει πάθει μεγάλο κάζο είναι ο Ατζούν Ιλιτζαλί, με το «Top Chef» του Τούρκου τηλεοπτικού παραγωγού στο κανάλι του Φαλήρου, που έχει βαλθεί να αλώσει την ελληνική τηλεόραση, να φτάνει τη Δευτέρα σε τηλεθέαση το 3,6%, εμφανίζοντας ακόμη σε τέταρτο και τηλεθέαση 1% (!) στο δυναμικό κοινό! Τα χαρτομάντιλα έχουν βγει ήδη στον Σκάι για την πορεία του «Top Chef», με τις εξελίξεις να είναι ραγδαίες. O Ατζούν επέστρεψε άρον άρον από την Τουρκία για να λάβει τις οριστικές αποφάσεις για ένα πρόγραμμα που κόστισε χρυσάφι!
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Espresso», σε πρώτη φάση το ριάλιτι θα γίνει λίγο πιο ζωντανό και ακόμη πιο… hardcore, ενώ οι ιθύνοντες εξετάζουν το σενάριο το μαγειρικό ριάλιτι να μετακομίσει στην απογευματινή ζώνη και να προβάλλεται καπάκι μετά το «Κάτι ξαναψήνεται» της Σπυροπούλου και να δίνει lead in (ο Θεός να το κάνει lead in) στη Σία Κοσιώνη και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.
Σε περίπτωση που δεν υπάρξουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και δεν τους δώσει έστω ένα αξιοπρεπές ποσοστό στους πίνακες τηλεθέασης, δεν είναι απίθανο το «Top Chef» να κοπεί. Εξάλλου έχουμε δει και στο παρελθόν ριάλιτι μαγειρικής να τα βρίσκουν πολύ σκούρα και να ολοκληρώνονται πριν από την ώρα τους… Οσα συμβαίνουν στην πράιμ τάιμ ζώνη σχολίασε με τον δικό του τρόπο και ο Εκτορας Μποτρίνι στα παρασκήνια της απονομής των ετήσιων «Χρυσών Σκούφων»: «Η μαγειρική αρέσει. Το θέμα είναι να πηγαίνουν και καλά. Υπάρχει ένα overdose μαγειρικής, θα έπρεπε να είναι λίγο πιο σταδιακά τα πράγματα. Υπάρχει πάρα πολλή μαγειρική αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση και στο τέλος θα βαρυστομαχιάσουμε»!
Στην «κατάψυξη»
Αντίστοιχα, η πρεμιέρα το «Game of Chefs» του ΑΝΤ1 έβαλε τη θεαματικότητα… σαν τούρτα παγωτό στην κατάψυξη, καθώς τα ποσοστά στο δυναμικό κοινό έφτασαν στο 5,9%. Ο «Σασμός» του Alpha στο πέρασμά του τα έχει σαρώσει, παρόλο που πέφτουν πάνω του οι πρεμιέρες η μία μετά την άλλη, χτυπώντας 23,6% στο δυναμικό κοινό, με το σίριαλ να το παρακολουθούν έστω για ένα λεπτό 1.981.000 τηλεθεατές!
Οπως δείχνουν οι μετρήσεις της Nielsen, οι τηλεθεατές επέλεξαν να μην μπουν καν στην… κουζίνα, αλλά να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης ακόμη μια βραδιά στη μυθοπλασία, με τον «Σασμό» και τη «Γη της ελιάς» να είναι οι νικητές. Ακόμη και το «GNTM» εμφανίζει σημαντικές απώλειες, με το ριάλιτι μόδας του Star στο γενικό σύνολο να σημειώνει 14,1%.