Λίγες ημέρες άντεξε η πρωτοκαθεδρία της Μενεγάκη στη μεσημεριανή ζώνη και στο κανάλι του Βαγγέλη Μαρινάκη. Η άλλοτε «βασίλισσα της μικρής οθόνης», που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγες μέρες μετά της κουμπάρας της Νατάσας Θεοδωρίδου, που έφερε «Εξαψη» στο πλατό, τραγουδώντας το σουξέ, σε στίχους του ιδιοκτήτη του καναλιού, παρά τη δυναμική εκκίνηση, αρχίζει και τα βρίσκει σκούρα, μια και δείχνει να μην έχει πια το γκελ των περασμένων ετών στο τηλεοπτικό κοινό!
Και αν από τις πρώτες ημέρες τα σύννεφα έπεσαν πάνω από την εκπομπή της, ίσως όλοι μπορούν να φανταστούν τι θα συμβεί το επόμενο χρονικό διάστημα στο πρότζεκτ που επένδυσε πολλά η διοίκηση του καναλιού!
Η Ελένη Μενεγάκη έπειτα από την αγρανάπαυση ενός έτους, όπως γίνεται και με τα… χωράφια, έπρεπε να φέρει -όπως υπολόγιζαν προφανώς κάποιοι- τηλεοπτικούς καρπούς και μεγάλη σοδειά στα διαφημιστικά έσοδα, όμως τα… ζιζάνια του ανταγωνισμού, που και φέτος είναι σκληρός, μάλλον θα αρχίσουν να γίνονται μπελάς!
«Rouk Zouk» στην κορυφή
Και επειδή οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, η μεσημεριανή ζώνη των καναλιών την Τέταρτη 15 Σεπτεμβρίου έφερε την πρωτιά στις μετρήσεις τηλεθέασης στο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 «Rouk Zouk», με τη Ζέτα Μακρυπούλια, το οποίο σημείωσε 19,3% στο δυναμικό κοινό και 15, 8% στο γενικό σύνολο.
Στη δεύτερη θέση φιγουράρουν ο ατακαδόρος και χιουμορίστας Νίκος Μουτσινάς και το «Καλό μεσημεράκι», στον Σκάι, με 18,0% στο δυναμικό κοινό και 13,2% στο γενικό σύνολο, ενώ η τρίτη θέση «καπαρώθηκε» από τη Βίκυ Καγιά και το ριάλιτι μόδας «Shopping Star», στο κανάλι της Κάτω Κηφισιάς, με 16,5% στο δυναμικό κοινό και 14,5% στο σύνολο.
Ετσι η Ελένη Μενεγάκη, που είδε να την περνούν ακόμα και τα κορίτσια της διπλανής πόρτας που αναζητούσαν τον στιλιστικό τους παράδεισο στη μικρή οθόνη, βρέθηκε στην τέταρτη θέση, με 15,3% στο δυναμικό κοινό και 13,5% στο σύνολο, νιώθοντας την ανάσα της Τατιάνας Στεφανίδου και του «Tlive», που άγγιξαν το 9,4% στο δυναμικό και το 21,2% στο σύνολο. Η μιντιακή αγορά θεωρεί ότι τώρα που η περιέργεια για την επαναφορά της Ελένης Μενεγάκη στο γυαλί θα εκτονώνεται σιγά σιγά (σχετικά με το στούντιό της, με τους συνεργάτες της, με το τι θα πει για την απουσία της και το τι θα φορέσει), θα έχει ως αποτέλεσμα να ξεφουσκώσουν και τα νούμερα τηλεθέασης. Πάντως, το προϊόν που προσφέρει είναι μια από τα ίδια – τι πρωί, τι μεσημέρι, τι Alpha, τι Mega!