Το μουσικό σόου «The Voice of Greece» άρχισε πολύ δυναμικά και η τηλεθέαση που σημείωσε ήταν μεγάλη για τα φετινά δεδομένα. Πάει και τελείωσε! «Ο λαός τραγούδι θέλει, φτάνουν τα προβλήματα», όπως λέει και το λαϊκό άσμα.
Την πιο θερμή υποδοχή λοιπόν επεφύλασσε το τηλεοπτικό κοινό για την πρεμιέρα του «The Voice of Greece», που επέστρεψε το περασμένο Σάββατο, για τη 10η και πιο ανανεωμένη σεζόν του, στον Σκάι! Με τον Γιώργο Καπουτζίδη να κρατάει και πάλι τα ηνία της παρουσίασης και να «κεντάει» με τις ατάκες και το χιούμορ του, τον Πάνο Μουζουράκη, τον Χρήστο Μάστορα, τον Γιώργο Μαζωνάκη και την Έλενα Παπαρίζου σε ρόλο coaches με «εκρηκτική» χημεία μεταξύ τους, και με τους υποψήφιους διαγωνιζομένους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, ο μουσικός διαγωνισμός κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης! Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, το «The Voice of Greece» τερμάτισε πρώτο στο σύνολο κοινού στη ζώνη μετάδοσής του με 24,3% και πρώτο στο δυναμικό κοινό με 22,1%.
Να σημειωθεί ότι 2.218.148 τηλεθεατές παρακολούθησαν το πρόγραμμα για τουλάχιστον 1 λεπτό. Το ψυχαγωγικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια συγκέντρωσε το ενδιαφέρον και επιμέρους κοινών, όπως αποτυπώνεται στους πίνακες τηλεθέασης. Μεταξύ αυτών, στις γυναίκες 18-24 η τηλεθέαση έφτασε στο 38,6% και στους άνδρες 18-24 στο 27,2%. Ακόμα, το hashtag #TheVoiceGR βρέθηκε στις πρώτες θέσεις του Χ, με τους τηλεθεατές να σχολιάζουν ενεργά την επιστροφή του αγαπημένου μουσικού διαγωνισμού και του Γιώργου Καπουτζίδη, τη χημεία των τεσσάρων coaches, καθώς και τους υποψήφιους διαγωνιζομένους που επιθυμούν μία θέση στη μουσική βιομηχανία.
Πηγή: Εφημερίδα Espresso
Διαβάστε ακόμα:
- Στήριξη της ΕΣΗΕΑ στους δημοσιογράφους που προπηλακίστηκαν στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ
- Πάτο στην τηλεθέαση έχουν πιάσει τα ριάλιτι