Το Netflix αποφάσισε να αυξήσει τις τιμές του αφού κέρδισε 41 εκατομμύρια νέους συνδρομητές πέρυσι.
Η μεγαλύτερη υπηρεσία ροής στον κόσμο δήλωσε ότι αύξησε τα ποσά συνδρομής στα περισσότερα προγράμματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Πορτογαλία και την Αργεντινή.
Για τους χρήστες των ΗΠΑ, το πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις του Netflix αυξήθηκε από 6,99 $ σε 7,99 $ μηνιαίως, ενώ μια τυπική συνδρομή αυξήθηκε από 15,49 $ σε 17,99 $.
Το premium πρόγραμμα της πλατφόρμας χωρίς διαφημίσεις -το οποίο επιτρέπει σε τέσσερις χρήστες να κάνουν ροή ταυτόχρονα- αυξήθηκε κατά 2 $, στα 24,99 $ το μήνα.
Επίσης την Τρίτη (21/1), το Netflix ανακοίνωσε ετήσια λειτουργικά έσοδα που ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά στην ιστορία του, λόγω της αύξησης των εσόδων από έτος σε έτος κατά 16%.
Όπως σημειώνει η Washinghton Post, η Wall Street χαιρέτισε τα νέα καθώς η τιμή της μετοχής της εταιρείας είχε κερδίσει περίπου 12% μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης (22/1).
Το Netflix κέρδισε 19 εκατομμύρια συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο του έτους, ενισχυμένο εν μέρει από την πρόσφατη κυκλοφορία της δεύτερης σεζόν του «Squid Game» και την ώθηση στα ζωντανά αθλήματα, συμπεριλαμβανομένων των αγώνων NFL και του αγώνα πυγμαχίας μεταξύ του Μάικ Τάισον και του YouTuber που έγινε μποξέρ, Τζέικ Πολ.
«Για να αυξήσει το [Netflix] τις τιμές του σε όλα τα σχέδιά του, πρέπει να είναι πραγματικά σίγουροι ότι δεν πρόκειται να οδηγήσει σε αντιδράσεις των καταναλωτών», δήλωσε ο αναλυτής του Evercore ISI, Mark Mahaney.
Το Netflix ήδη αύξησε τις τιμές στις άλλες διεθνείς αγορές του τα τελευταία δύο τρίμηνα χωρίς προβλήματα, δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος Γκρεγκ Πίτερς. «Αυτές οι αλλαγές κύλησαν ομαλά», είπε και πρόσθεσε: «Σίγουρα περιμένουμε το ίδιο για αυτές τις τελευταίες αλλαγές».
Το Netflix προέβλεψε έσοδα μεταξύ 43,5 δισεκατομμυρίων και 44,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2025, που ισοδυναμεί με ανάπτυξη περίπου 12 έως 14% από έτος σε έτος, μια σημαντική ανατροπή στις προοπτικές από τα τελευταία χρόνια, όταν ορισμένοι παρατηρητές του κλάδου είχαν προβλέψει μείωση των αξιών των μετοχών μετά την αναφορά της εταιρείας για πτώση σε συνδρομητές το 2022 για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία.
Τα 302 εκατομμύρια συνδρομητές που πληρώνουν την εταιρεία, την καθιστούν αδιαμφισβήτητο ηγέτη στη ροή βίντεο.
Συγκριτικά, η Disney ανέφερε 123 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές για την υπηρεσία Disney Plus Core στα τέλη Σεπτεμβρίου και άλλα 35 εκατομμύρια συνδρομητές για την Disney Plus Hotstar, μια κοινοπραξία στην Ινδία.
Η Hulu, η οποία ανήκει επίσης στη Disney, είχε 51 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή.
Η Amazon ανέφερε πάνω από 200 εκατομμύρια μηνιαίους θεατές για το Amazon Prime.
Η Warner Brothers Discovery στην τελευταία τριμηνιαία έκθεσή της ανέφερε ότι είχε περισσότερους από 110 εκατομμύρια συνδρομητές στις υπηρεσίες της, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Max και Discovery Plus.