Τρομοκρατούν τους πολίτες για να πληρώσουν τα σπασμένα της δικής τους ανικανότητας στην ΕΥΔΑΠ. Αφού πρώτα, με υπαιτιότητα της διοίκησης, επί σειρά μηνών δεν εστάλησαν οι λογαριασμοί στους καταναλωτές, οι διορισμένοι από την κυβέρνηση «φωστήρες» βρήκαν την εύκολη λύση: έστειλαν ειδοποιητήρια διακοπής υδροδότησης σε δεκάδες χιλιάδες σπίτια και επιχειρήσεις, με στόχο να μειώσουν τάχιστα την τεράστια οικονομική ζημία που οι ίδιοι προκάλεσαν στην εταιρία.
Σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν στη «δημοκρατία», εν μέσω του καύσωνα που εκτόξευσε το θερμόμετρο μέχρι και τους 46 βαθμούς Κελσίου, αρκετοί καταναλωτές έλαβαν από την ΕΥΔΑΠ ειδοποιητήρια με τα οποία τους απειλούσαν ότι θα μείνουν χωρίς νερό, αν δεν φροντίσουν να πληρώσουν αμέσως τις οφειλές τους!
Μάλιστα, είναι χαρακτηριστική η περίπτωση ενός καταναλωτή ο οποίος επικοινώνησε με την εφημερίδα μας και ανέφερε ότι ενημερώθηκε για το ενδεχόμενο διακοπής του νερού στο σπίτι του ενώ ο ίδιος έλειπε διακοπές!
Ο λόγος είναι ότι εξαιτίας της πολύμηνης εμπλοκής στον διαγωνισμό για την επιλογή της εταιρίας που θα αναλάβει να στέλνει τους λογαριασμούς, αυτοί δεν είχαν σταλεί από την ΕΥΔΑΠ στους καταναλωτές για περίπου τρεις μήνες.
Έτσι, συσσωρεύθηκαν ποσά που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούσαν τα 100 ευρώ ανά καταναλωτή. Καθώς όμως αυτό είναι και το όριο που έχει θέσει η ΕΥΔΑΠ, πάνω από το οποίο σημαίνει «συναγερμός», αποφασίστηκε από τη διοίκηση να σταλούν μαζικά 27.000 ειδοποιήσεις για διακοπή υδροδότησης, όπως κατήγγειλε και η Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομένων ΕΥΔΑΠ.
Μάλιστα, σύμφωνα με τους εργαζομένους, σαν να μην έφτανε η αναστάτωση που προκάλεσε στους καταναλωτές με τα ειδοποιητήρια, η εταιρία τούς υπέβαλε σε ακόμα μεγαλύτερη ταλαιπωρία μέσα στην ακραία ζέστη: να στέκονται επί ώρες ολόκληρες σε ουρές προκειμένου να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν τους λογαριασμούς τους για να μη γίνει η διακοπή με την οποία τους απειλεί η εταιρία!
Στο μπάχαλο που έχει προκληθεί, εκτός από τους καταναλωτές, τη «νύφη» πλήρωσαν και οι εργαζόμενοι (γιατί -φυσικά- τα μέλη της διοίκησης κρύβονται στα γραφεία τους), αφού έγινε το αδιαχώρητο στα υποκαταστήματα που λειτουργούν τον Αύγουστο με μειωμένο προσωπικό λόγω των αδειών των εργαζομένων.
Μπροστά, όμως, στην ανάγκη της διοίκησης να εισπράξει αμέσως κάποια από τα χρωστούμενα, που διογκώθηκαν λόγω των δικών της χειρισμών, δεν θεώρησαν καν σκόπιμο να σκεφτούν μία πιο δίκαιη λύση: να δώσουν τη δυνατότητα στους πολίτες να ρυθμίσουν τις οφειλές για τις οποίες δεν ευθύνονται, χωρίς τη δαμόκλειο σπάθη της διακοπής υδροδότησης.
«Εργαζόμενοι και καταναλωτές, μετά το νέο “κατόρθωμα” της διοίκησης, κλήθηκαν να τρέξουν μαραθώνιο κάτω από τους 45 βαθμούς για να μην πουν το νερό νεράκι. Ειδικά εν μέσω περιόδου αδειών, όλοι οι συνάδελφοί μας, τόσο στα περιφερειακά κέντρα όσο και στο τηλεφωνικό κέντρο του 1022, αντιμετώπισαν έναν καταιγισμό αιτημάτων και αγανακτισμένων πολιτών» επισήμαναν.
Υποστηρίζοντας τους καταναλωτές, οι εργαζόμενοι της ΕΥΔΑΠ ζήτησαν την άμεση απόσυρση των ειδοποιητηρίων και του μέτρου διακοπής της υδροδότησης, γιατί «είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει η διοίκηση για να καλύψει έστω και λίγο την άνευ προηγούμενου αναστάτωση που δημιούργησε».