Τα σημαντικά προβλήματα στην ΕΥΔΑΠ επιβεβαιώνει η απαντητική επιστολή της εταιρίας στη «δημοκρατία», με αφορμή το δημοσίευμα της 24ης Αυγούστου με καταγγελίες καταναλωτών και εργαζομένων.
Όπως επισημαίνεται, «η καθυστέρηση στην αποστολή των λογαριασμών δεν συνέβη με υπαιτιότητα της ΕΥΔΑΠ, αλλά λόγω της χρονοβόρας δικαστικής εμπλοκής στον σχετικό διαγωνισμό από προσπάθειες των συμμετεχόντων να εκμεταλλευτούν τον νόμο περί Δημοσίων Συμβάσεων προς όφελός τους.
Η εταιρεία μας κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια να επιλυθεί το ζήτημα, εξαντλώντας κάθε νομική δυνατότητα που είχε. Ως αποτέλεσμα, ξεπεράστηκαν τα σχετικά εμπόδια και βρέθηκε μια μεταβατική λύση, σύμφωνη με την κείμενη νομοθεσία, ενώ αναμένεται η οριστική επίλυση του ζητήματος το αμέσως επόμενο διάστημα.
Αναγνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα της περιόδου, ελήφθη ειδική μέριμνα και δόθηκε μεγαλύτερη παράταση αποπληρωμής των οφειλών από 20 σε 45 ημέρες προκειμένου να μην υπάρξει αναστάτωση των καταναλωτών και να δοθεί επαρκής χρόνος τακτοποίησης της οφειλής τους, πέραν των καλοκαιρινών διακοπών».
Η ΕΥΔΑΠ επιβεβαιώνει ότι 25.000 ειδοποιητήρια διακοπής εστάλησαν στους καταναλωτές εν μέσω καύσωνα, κατά τις πρώτες μέρες του Αυγούστου, υποστηρίζοντας ότι αυτά αφορούν παλαιούς οφειλέτες, ενώ σε ό,τι αφορά τις καταγγελίες των εργαζομένων για τον συνωστισμό στα υποκαταστήματα εν μέσω αδειών, οπότε και αυτά είναι υποστελεχωμένα, η εταιρία παραθέτει τους τρόπους ηλεκτρονικής πληρωμής ή ρύθμισης.
Παραβλέπει έτσι ότι μεγάλη μερίδα των πολιτών, ειδικά όσοι ανήκουν στην τρίτη ηλικία, ούτε μπορούν ούτε πρόκειται να αποκτήσουν τις ιδιαίτερες γνώσεις και την εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και συνεπώς αναγκάζονται να μεταβαίνουν επιτόπου για να διευθετήσουν τις υποθέσεις τους με την ΕΥΔΑΠ, όπως κάνουν με όλες τις δημόσιες συναλλαγές.