Ηλεκτρικές συσκευές: 10ήμερη προθεσμία για αποζημιώσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ!

Στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ οι αιτήσεις για βλάβες κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας. Το ποσό μπορεί να φτάσει τα 600 €

Must Read

Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς σε ηλεκτρικές συσκευές από τις διακοπές ρεύματος προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Οσοι υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» μπορούν να υποβάλουν αίτηση στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ. Το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ και η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου.

  • Από τον Βασίλη Παπακωνσταντόπουλο

Παράλληλα, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας γνωστοποίησε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες, χωρίς να διευκρινίσει πώς θα καθοριστεί το ποσό και πότε θα καταβληθεί.

Ειδικότερα, οι αιτήσεις αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από την ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html.

Αφορά βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές που οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, τα οποία ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει.

Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού ο καταναλωτής θα πρέπει:

  • να υποβάλει έγκαιρα (εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν) την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης,
  • να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για δύο εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους,
  • να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.),
  • να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται,
  • να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του.

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν. Εφόσον η βλάβη των συσκευών οφείλεται σε τυχαία βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης, ο ΔΕΔΔΗΕ χορηγεί αναλόγως της ζημιάς χρηματικό ποσό έως 600 ευρώ, ανεξαρτήτως τύπου παροχής. Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης του καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλει το χρηματικό ποσό εντός ενός μήνα από την απόφαση επί της αίτησης.

Σημειώνεται ότι δεν χορηγείται αποζημίωση για βλάβες ηλεκτρικών συσκευών που οφείλονται σε τυχαίες βλάβες υλικών του δικτύου, πλην τυχαίας βλάβης του ουδέτερου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης, καθώς και για βλάβες συσκευών που δεν συσχετίζονται χρονικά ή με βάση την τοπολογία του δικτύου με συμβάν του δικτύου. Επίσης, για βλάβη μη οφειλόμενη σε υπαιτιότητα υπαλλήλων ΔΕΔΔΗΕ ή συνεργαζόμενων εργολάβων από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This