«Φωτιά» έχουν πάρει οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα, με τη μέση τιμή της αμόλυβδης να διαμορφώνεται σε εξωφρενικά επίπεδα, και τους ιδιοκτήτες οχημάτων να αποφεύγουν τις μετακινήσεις γιατί δεν έχουν χρήματα να βάλουν καύσιμα.
Μπορεί οι διεθνείς εξελίξεις να είναι καταιγιστικές, ωστόσο στη χώρα μας το κυβερνητικό επιτελείο δεν λαμβάνει μέτρα και δράσεις ώστε να βοηθηθούν οι καταναλωτές. Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, η υπέρμετρη φορολογία και η ακρίβεια στο καλάθι της νοικοκυράς έχουν φέρει στα όριά τους τα ελληνικά νοικοκυριά. Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι, συνεχώς κυκλοφορούν διαρροές για ενδεχόμενες επιδοτήσεις. Ωστόσο, οι πολίτες ακούν μόνο λόγια. Πιθανό σενάριο είναι να συνεχιστεί το μέτρο του fuel pass.
Η τελευταία πληροφορία που κυκλοφορεί αυτό το διάστημα είναι ότι, ενδέχεται να αποφασιστεί επιδότηση καυσίμων στην αντλία με σκοπό την αντιμετώπιση των αυξήσεων στην αμόλυβδη βενζίνη. Μάλιστα, πιθανολογείται να τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου. Νωρίτερα, ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, διαβεβαίωσε ότι θα υπάρξει νέα παρέμβαση προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξήσεις στην αμόλυβδη βενζίνη.
Όπως είπε στον ΑΝΤ1 η παρέμβαση για την νέα επιδότηση καυσίμων θα ανακοινωθεί όταν θα είναι ξεκάθαρο το δημοσιονομικό περιθώριο που υπάρχει αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιλεγεί η λύση της επιδότησης στην αντλία κατά τα πρότυπα της επιδότησης για το πετρέλαιο κίνησης. Μιλώντας γενικότερα για την ακρίβεια ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε λόγο για ένα παγκόσμια φαινόμενο το οποίο είναι ένα σύνθετο πρόβλημα καθώς πέρα από τις παγκόσμιες πληθωριστικές πιέσεις και τις συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και την αύξηση του κόστους δανεισμού που προκάλεσε οι ανακοινώσεις της Κριστίν Λαγκάρντ για τον τερματισμό του προγράμματος της ποσοτικής χαλάρωσης. Πρόσθεσε, δε, πως τηρουμένων των αναλογιών κι αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για μια παγκόσμια κρίση η χώρα μας τα πηγαίνει καλά και σίγουρα η οικονομία πηγαίνει προς το καλύτερο.