Οι προσφορές, ιδιαίτερα τα δύο σε ένα, παρουσιάζουν αξιοσημείωτη ζήτηση από τους καταναλωτές στα επώνυμα Σούπερ Μάρκετ, πολλές φορές ξεπερνώντας, ακόμη και τη ζήτησε στα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα.
- Γράφει ο Νίκος Τσιαμτσίκας
Ο τζίρος του λιανεμπορίου, παρουσιάζεται το πρώτο 4μηνο του 2023 ιδιαίτερα αυξημένος κατά περίπου 1 δις ευρώ, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, παρ ότι οι πωλήσεις ήταν μικρότερες.
@newsbreakgr Με το φυλλάδιο προσφορών παραμάσχαλα στο σούπερ μάρκετ #nikostsiamtsikas #newsbreak #newsbreakgr #supermarket #sales #akriveia #ftwxeiakatarameni
Αυτό καταδεικνύει υψηλές ανατιμήσεις, αλλά η λεπτομέρεια που έκανε τη διαφορά, προφανώς και ήταν οι προσφορές από τους προμηθευτές, που αλλάξαν ριζικά τη δομή του καλαθιού της νοικοκυράς και κατά συνέπεια και την ποιότητα του τζίρου των Σούπερ Μάρκετ.
Για τους καταναλωτές δεν υπάρχουν σοβαρά διλήμματα στην επιλογή : Η ακρίβεια προτάσσει την αγορά του φθηνότερου, ωστόσο, υπάρχουν ανάγκες που εκτιμάται απ’ τους καταναλωτές, ότι δεν μπορούν να καλύψουν τα φθηνότερα προϊόντα.
Στη μάχη του μεγαλύτερου τζίρου μπήκε δυναμικά και το εργαλείο του φυλλαδίου με τις προσφορές της εβδομάδας. Είναι τόσο δυναμικό και αποτελεσματικό, που οι εταιρείες το αλλάζουν συχνά, προκειμένου να μην επωφελείται ο ανταγωνισμός.
Η ακρίβεια πάντως είναι εδώ με τα προϊόντα στοπ ράφι ν’ ανατιμώνται σχεδόν 11% κατά μέσο όρο από την αρχή του χρόνου, κάθε μήνα, ποσοστό αύξησης που οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης και ιδιαίτερα πιο αυστηρή επιλογή του Σούπερ Μάρκετ, που οι καταναλωτές κάνουν τα ψώνια της εβδομάδας.